شرکت حمل و نقل و باربری جهان پیمان بار

جدیدترین مقالات در حوزه حمل و نقل و باربری

شرکت حمل و نقل و باربری جهان پیمان بار

جدیدترین مقالات در حوزه حمل و نقل و باربری

اتحادیه باربری

اتحادیه باربری 

امروزه در بسیاری از کشورهای جهان،اکثر صنف‌ها و مشاغل دارای اتحادیه هستند. درواقع اشخاص حقیقی و یا حقوقی عضو این اتحادیه‌ها ملزم به پیروی از استانداردها و دستورالعمل‌های رسمی این اتحادیه‌ها هستند.باربری هم از این قاعده مستثنی نیست.

اتحادیه صنف حمل‌ونقل کالای شهری تهران که به آن اتحادیه باربری و اتحادیه باربری تهران هم گفته می‌شود، نهاد رسمی است که در شهر تهران واقع‌شده و درواقع اتحادیه شرکت‌های اتوبار تهران است و طیف گسترده‌ای از شرکت‌های حمل‌ونقل و سایر مشاغل متحد صنعت حمل‌ونقل را تشکیل می‌دهد.

عنوان رسمی شرکت‌های باربری تهران ” اتحادیه صنف حمل‌ونقل بار سبک شهری و پیک موتوری ” است.

به این معنی که این اتحادیه صنفی مربوط به کلیه شرکت‌هایی است که درزمینهٔ پیک موتوری و حمل‌ونقل بار شهری (اسباب‌کشی و یا جابجایی حمل بار) در تهران فعالیت دارد.

عضویت در این اتحادیه‌ها اهمیت زیادی دارد. کلیه اعضا و شرکت‌هایی که دارای مجوز از این اتحادیه هستند، اعتبار دارند و تمامی فعالیت‌ها و نرخ‌های پایه آن‌ها زیر نظر این اتحادیه است.

شرکت‌هایی که شرایط لازم جهت عضویت در اتحادیه باربری را داشته باشند و جهت دریافت مجوزهای مربوط به این  اتحادیه  اقدام کنند، درنهایت برای آن‌ها پروانه کسب صادر می‌شود.

این مجوز که از طرف اتحادیه صنف حمل‌ونقل کالای شهری تهران صادر می‌شود و مشخصات فرد صاحب امتیاز شرکت اتوبار به همراه مشخصات دیگر (ازجمله شماره پروانه، تاریخ صدور، تاریخ انقضاء و…) نوشته شده است.

خدمات اتحادیه باربری

این اتحادیه به امور مختلفی می‌پردازد که مهم‌ترین این اقدامات به‌صورت زیر است:

  • تعیین دستورالعمل‌های جدید و قوانین مربوط درزمینهٔ های باربری در تهران
  • نظارت بر کلیه فعالیت‌ها و سیاست‌ها
  • رعایت مسائل ایمنی شرکت‌های اتوبار تهران
  • رعایت استانداردهای آموزش حمل‌ونقل جاده‌ای با قوانین بین‌المللی
  • حفظ حقوق و تأمین منافع اعضای اتحادیه باربری
  • تعیین نرخ و تعرفه‌های رسمی حمل بار
  • ارتقاء منافع حمل‌ونقل
حمل و نقل با ماشین باربری

حمل بار با ماشین باربری

البته باید گفت که این اتحادیه  پیگیر مسائل حقوقی افراد نیز هست. برای مثال اگر شخص حقیقی یا حقوقی مشتری یکی از شرکت‌های اتوبار و باربری تهران باشد و در زمان خدمات اسباب‌کشی (چه در مرحله بسته‌بندی لوازم  و چه هنگام حمل و جابجایی بار) به هر یک از وسایل و یا اثاثیه فرد خسارتی وارد شود، می‌تواند جهت ادعای خسارت به این اتحادیه مراجعه کند.

قانون اتحادیه

از مهم‌ترین مواردی که این اتحادیه جهت رفاه شهروندان همواره در نظر گرفته است، ایمنی وسایل، کالاها و لوازمی است که توسط شرکت‌های باربری جابجا می‌شوند. درواقع شرکت‌های اتوبار مسئول حفظ ایمنی وسایل و لوازم شما در طول مسیر حمل بار هستند، به همین جهت درصورتی‌که در طول مسیر حمل بار در تهران، هر یک از وسایل کوچک‌ترین آسیبی ببینند، در آن صورت شرکت ارائه‌دهنده خدمات حمل بار مسئول است و باید به مشتری خسارت پرداخت گردد.

 

بسته بندی بدون خسارت

بسته بندی صحیح بار بدون خسارت

قیمت‌ها و تعرفه‌ها

قیمت و تعرفه‌های پایه اتحادیه باربری جهت حمل‌ونقل کالای شهری تهران برای تمام شرکت‌های عضو این اتحادیه یکسان است و شرکت‌ها باید از تعرفه‌ها و قوانین این مجموعه تبعیت کنند.

قیمت‌ها با توجه به نوع خودروهای حمل بار (خاور، وانت‌بار، کامیون و…) و بر اساس مسافت طی شده و هزینه‌ی کارگر و خدمات اضافی که انجام می‌شود محاسبه می‌شود به‌طوری‌که هرچه حجم کار بیشتر باشد تعرفه‌ها بالاتر خواهد بود.

 

 دانلود مقالات به صورت pdf  دانلود مقاله

کارگو


تفاوت حمل بار و کارگو

قبل از این‌که با مفهوم کارگو و خدمات آن آشنا شوید باید بدانید که حمل و نقل هوایی به دو دسته فریت بار و کارگو تقسیم می‌شود که در ادامه به تفاوت این دو می پردازیم:

فریت بار

اگر شما قصد سفر به یک کشور خارجی دارید و همراه خود مقدار قابل توجهی بار داشته باشید، شما اجازه حمل بار به‌صورت عادی را ندارید.حال شما باید چه‌کاری انجام دهید؟ آیا شما با این میزان بار امکان سفر ندارید؟

توجه داشته باشید که شرکت‌های هواپیمایی فقط اجازه حمل وزن محدودی از بار را به شما می‌دهند و بیشتر از آن حد شما نمی‌توانید باری را جابجا کنید. اگر وزن بار شما از حداکثر وزن مجاز بیشتر باشد، پیشنهادی که به شما داده می‌شود استفاده از فریت بار است.

 فریت بار نوعی حمل‌ونقل هوایی است برای مسافرانی که می‌خواهند به خارج از کشور بروند و وسایل و اسباب و اثاثیه خود را از کشور خارج کنند، انجام می‌شود و در واقع برای رفع این مشکل به وجود آمده است.

بعد از آشنایی با مفهوم فریت بار، به تشریح کارگو می‌پردازیم:

کارگو

کارگو روش حمل باری است که در آن یک یا چند کالا که دارای مجوز باربری از شرکت حمل بار هستند از طریق هواپیماهای غیر مسافربری و تجاری به نقاط مختلف دیگر فرستاده می‌شوند.

بازرگانان بین‌المللی و تجار و یا شرکت‌هایی که با شرکت‌های خارجی کار می‌کنند و به عبارت بهتر در زمینه صادرات و واردات کالا فعال هستند، از خدمات کارگو استفاده می‌کنند چرا که این روش بیشتر برای کالاهایی با حجم بالا استفاده می شود.

این دو روش از نظر قیمت، فرآیندهای ارسال، تحویل و همچنین گرفتن مجوزهای مختلف باهم تفاوت‌های بسیار زیادی دارند.

 کارگو یکی از بهترین روش‌های انتقال کالا بین کشورهایی است که مرز زمینی ندارند. همچنین برای انتقال کالا به کشورهایی که به دریا راه ندارند نیز تنها روش سریع انتقال کالا محسوب می‌شود.

بنابراین همانطور که گفته شد تفاوت این دو روش حمل‌ونقل بار بدین‌صورت است که فریت بار مخصوص مسافران و کارگو مخصوص به تجار و بازرگانان است. کارگو در ایران بیشتر به نوع هوایی این نوع حمل بار اطلاق می‌شود.

در حال حاضر شرکت‌های متعددی در زمینه کارگو مشغول به کار هستند که در زمینه حمل‌ونقل اجناس و کالاها از ایران به کشورهای مختلفی فعالیت می‌کنند.شرکت‌های هواپیمایی نیز دارای این نوع خدمات هستند.

بعضی از شرکت‌های خدمات کارگو، محدودیت‌هایی نیز در حمل بارها دارند و برخی از  کالاها را مثل برخی داروها، مایعات و یا حیوانات زنده را چون برخلاف سیاست‌های کاری و قوانین درون سازمانی‌شان است، به مقصد موردنظر شما نمی‌توانند حمل کنند.

عوامل مؤثر بر هزینه کارگو

وزن کالا

اولین عامل مؤثر بر هزینه کارگو، وزن کالای شما است. هر چقدر که وزن کالای شما بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود و هر چقدر کالای شما وزن کمتری داشته باشد، هزینه کمتری باید برای این نوع حمل بار بپردازید.

ابعاد کالا

عامل تأثیرگذار بعدی، ابعاد کالا است. هر چقدر که ابعاد کالای موردنظر شما بزرگتر باشد، هزینه بیشتری باید برای کارگو بپردازید. توجه داشته باشید که چگونگی محاسبات ابعاد کالا در هر شرکت متفاوت است.

نوع کالا

یکی دیگر از عواملی که بر هزینه کارگو تأثیر می‌گذارد، نوع کالای موردنظر شماست. به‌عنوان مثال کالاهایی که در برابر ضربه حساس هستند ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند. این تفاوت قیمت هم ممکن است توسط نهادهای دولتی تعیین شود و هم ممکن است که شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات چنین تفاوت قیمتی را ایجاد کنند.

فاصله هوایی

عامل مهم دیگری که روی قیمت کارگو اثر دارد، فاصله هوایی بین کشور مبدأ و مقصد است. بدیهی است که فاصله هوایی بافاصله زمینی کاملاً متفاوت است و دو کشور ممکن است که فاصله زمینی کمی داشته باشند ولی فاصله هوایی آن‌ها به دلیل نبود مسیرهای مستقیم، طولانی بوده و یا بیشتر از فاصله زمینی باشد.

قوانین کشور مبدأ و مقصد

قوانین کشورهای مبدأ و مقصد یکی دیگر از عواملی است که روی هزینه کارگو تأثیر دارند. به‌عنوان مثال در برخی از کشورها برای همه اجناس مقدار مشخصی مالیات برای هر سفر کارگو در نظر گرفته می‌شود. در برخی کشورها نیز این تعرفه برای کالاهای مختلف، متفاوت است.

شرکت خدمت دهنده

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر هزینه کارگو، شرکتی است که قراره کارگو را برای شما انجام بدهد. هر شرکت یک نرخ مخصوص به خود را دارد. همچنین برخی از شرکت‌ها به دلیل سابقه، اعتبار و کیفیت خدمات برند خود قیمت بالاتری نسبت به سایر شرکت‌ها دارند.

کالاهای مجاز

کالاهایی مانند لباس، انواع خوراکی، قطعات مختلف صنعتی، ابزارها، لوازم دیجیتالی و دیگر کالاهای وارداتی از این دست را می‌توان با سیستم کارگو به راحتی به کشورهای مختلف انتقال داد.

توجه داشته باشید که حمل‌ونقل کارگو را نمی‌توان برای همه کالاها انجام داد چون هر کشوری سیاست‌های خاص خود را دارد و ورود برخی کالاها مثل اسلحه و مشروبات الکی به کشور دیگر ممنوع است.

با این حال حمل برخی از کالاها مثل اقلام دارویی و بهداشتی وجود دارند که ممکن است ورود آن‌ها به‌طورکلی به کشور ممنوع نباشد ولی نیاز به مجوزهای قانونی داشته باشد که گرفتن این مجوز بر عهده شرکت‌های کارگو نیست.

مراحل انجام کارگو

در قدم اول باید به یکی از شرکت‌های خدمت دهنده مراجعه کنید و مشخصات دقیق کالاهای مربوطه را برای حمل به آن‌ها اعلام کنید تا این شرکت هزینه کارگو را به شما اعلام نماید. پس از  مدارک و مشخصات، کالاها را به شرکت تحویل می‌دهید و اجناس را نیز برای آن‌ها ارسال می کنید.

شرکت خدمت دهنده کالاهای موردنظر را بسته‌بندی خواهد کرد. پس از این‌که هزینه‌ها را برای شرکت کارگو ارسال کردید، فرآیند انجام کار شروع خواهد شد و کالاهای شما از طریق هواپیمای مربوطه به مقصد می‌رسند که در طول سفر اگر مشکلی برای کالای شما به وجود آمد، مسئولیت آن با شرکت کارگو است.

پس از رسیدن به مقصد، کالاها تحت نظارت اداره گمرک خواهد بود و با ورود کالا به گمرک اگر به کالاها آسیبی وارد شود،شرکت کارگو هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد چون در اختیار گمرک قرار گرفته و اداره گمرک باید پاسخگو باشد.

در مرحله آخر شما با مراجعه به اداره گمرک و نشان دادن مجوزهای مربوطه می‌توانید کالاهای خود را تحویل بگیرید.

اگر بخواهیم به‌طور خلاصه مراحل کارگو را جمع‌بندی کنیم:

  • مراجعه به شرکت خدمات کارگو
  • ارائه دقیق مشخصات کالا برای انتقال
  • درخواست ارسال بار
  • پرداخت هزینه‌های کارگو
  • بسته‌بندی کالاها
  • انجام مراحل اداری لازم و درنهایت دریافت فاکتور
  • تحویل اجناس و کالاها
  • پس از رسیدن پروازها به مقصد پیگیری بار

 دانلود مقالات به صورت pdf

دانلود مقاله

بارنامه چیست؟

بارنامه چیست؟

برای این که جابجایی و حمل بار انجام شود، نیاز به یک سند و مجوزی داریم تا عمل حمل بار صورت گیرد.

در واقع به این سند یا مجوز،بارنامه گفته می شود که در صورت عدم بارنامه حمل بار غیرقانونی تلقی می شود و مشکلاتی دراین راستا به وجود می آید.

بارنامه سندی حقوقی است که شرکت‌های حمل‌ونقل و باربری هنگام دریافت کالا برای متصدی صادر می‌کنند.
این سند نوعی اوراق بهادار به شمار می‌رود که در آن مشخصات کالا، ارسال‌کننده، دریافت‌کننده، هزینه که شامل میزان بیمه، کمیسیون و صافی، تعداد و وزن کالا قید می‌شود.

این سند برای انواع روش‌های حمل‌ونقل ازجمله حمل‌ونقل جاده‌ای، دریایی، هوایی و... صادر می‌شود.

اتوبار چیست؟

 اتوبار چیست؟

اتوبار همان‌گونه که از اسمش پیداست به معنای جابه‌جایی کالا به‌وسیله‌ی انواع ماشین حمل بار است.
بخش اول این کلمه از اتو که ابتدای کلمه اتومبیل است گرفته‌شده و بخش دوم از کلمه باربری، که با قرارگیری کنار هم به معنای حمل‌ونقل کالا به‌وسیله‌ی اتومبیل است.

معمولا کلمه ی اتوبار به شرکت های حمل و نقل زمینی گفته می شود. یکی از قابلیت های اتوبار جابه جایی کلیه ی وسایل و بار با استفاده از ماشین های حمل بار است. می توان گفت که شرکت های حمل و نقل دارای ماشین های مخصوص جابه جایی لوازم منزل ،حمل مواد غذایی و... هستندکه این شرکت ها وظیفه دارند تا بار را از محلی به محل دیگر جابه جا نمایند.

تفاوت اتوبار و باربری در چیست؟

بیشتر مردم گاهی اوقات کلمه‌های اتوبار و باربری را به‌جای یکدیگر استفاده می‌کنند و از متفاوت بودن این دو اطلاعی ندارند اما باید بدانیم که این دو واژه معانی مختلفی دارند.
اصولاً اتوبار برای جابه‌جایی کالا به‌وسیله‌ی کامیون‌های حمل بار و یا انواع ماشین‌های حمل کالا به‌کاربرده می‌شود.
درصورتی‌که باربری معنای کلی‌تری برای حمل کالا با استفاده از انواع وسایل نقیصه نظیر کامیون، هواپیما،کشتی و قطار می‌باشد.

به‌طورکلی از کلمه اتوبار اکثراً برای شرکت‌هایی با فعالیت درزمینهٔ حمل و جابجایی وسایل منزل و یا اداره و حتی سطوح مختلف بسته‌بندی استفاده می‌شود.
عموماً به مابقی شرکت‌ها که توانایی حمل بار با استفاده از هرگونه وسیله‌ای را دارا می‌باشند شرکت‌های باربری می‌گویند.اتوبار 

اتوبار:

معمولاً اتوبار ها شرکت‌های حمل بار کوچکی هستند که درزمینهٔ حمل بار در سطح شهر فعالیت دارند.
عموماً به جابه‌جایی کالا با ماشین‌های حمل بار کوچک نظیر نیسان، وانت و...می‌پردازند.
البته ممکن است این حمل بار در سطح وسیع‌تر و اتوبار جاده‌ای نیز صورت بگیرد.
اتوبار های عموماً برای حمل اثاثیه منزل و جابه‌جایی کالاهای سبک مورداستفاده قرار می‌گیرند.

 

شرکت های اتوبار چه خدماتی ارائه می دهند؟

  • تخصص در جابه جایی بار از مبدا تا مقصد مشخص
  • بسته بندی و آماده سازی باربرای جابه جایی
  • ارائه تمامی خدمات مربوط به چیدمان بار
  • تحویل بار در زمان مشخص

اتوبار

ویژگی های باربری و اتوبار خوب

اعتبار رسمی در اتوبار

داشتن اعتبار رسمی در درجه ی اول برای یک اتوبار مهم است یعنی یک شرکت معتبری باید اداره کننده آن باشد تا در زمان نیاز مشتریان به آن مراجعه نمایند. اعتماد به اتوبار مورد نظر در صورت وجود شی قیمتی بسیار مهم است.

تجزیه و تحلیل کردن بار در باربری

قبل از هر چیز یک باربری خوب باید بتواند بارها را به درستی تجزیه و تحلیل نماید تا آن ها را برای جابه جایی آماده کند و همچنین با در نظر گرفتن فضای ماشین ، بار را در کامیون جابه جا نماید. چیدمان درست وسایل در حمل بار بسیار مهم است زیرا رعایت نکردن ترتیب چیدمان باعث اشغال فضای داخل وسیله ی نقلیه شده و یا حتی ممکن است که به بار آسیب برسد.

رعایت زمان در اتوبار

در باربری زمان بسیار اهمیت دارد زیرا برخی از اتوبار ها هزینه ی خدمات خود را بر طبق زمان انجام می دهند بنابر این می توان گفت که یک باربری خوب باید علاوه بر انصاف، بار را در زمان مشخص شده جابه جا نمایند.

ضمانت در جابه جایی

مسئولیت و تضمین در جابه جایی باعث می شود که مشتری احساس آرامش کند و همچنین باربری باید به مشتریان خود اطمینان بدهد که بار آن ها بدون هیچ آسیبی جابه جا میگردد.

اهمیت بسته بندی

در جابه جایی بار، بسته بندی از اهمیت خاصی برخوردار است و می تواند از آسیب های احتمالی به بار جلوگیری کند. همچنین در زمان بسته بندی بار باید تحلیل شود. بار هایی که احتمال آسیب دیدن آن ها وجود دارد باید به وسیله ی ضربه گیر ها پیچیده شود. بهتر است که از نوشته ها و یا برچسب ها بر روی کارتن ها استفاده کرد زیرا پیدا کردن بار راحت تر است. بسته بندی باید به صورتی انجام پذیرد که امکان چیدن بار در ماشین حمل بار به بهترین حالت ممکن انجام شود.

نظارت و کنترل کارگران

در زمان جابه جایی بهتر است که یک نفر از طرف صاحب بار ناظر جابه جایی بار های خود توسط کارگران اتوبار باشد زیرا نظارت بر کارگران در زمان چیدمان می تواند در چیدمان خوب زمان تخلیه موثر باشد.

کنترل کارگران می تواند از بروز سو تفاهم های احتمالی در گم شدن بار جلوگیری نماید.

انواع اتوبار :

اتوبار های شهری:

اولین دسته از اتوبار ها که به توضیح آن می پردازیم اتوبارهای شهری است .
این دسته از اتوبارها همان طور که از نامشان پیداست فقط در سطح شهر
مسئولیت جا به جایی و حمل و نقل را به عهده می گیرند .

اتوبارهای برون شهری:

نوع دیگری از اتوبار ها هستند که برای جابه جایی کالا بین شهرهای دیگر محدودیتی ندارند.
و باتوجه به انواع ماشین حمل باری که شرکت در اختیار دارد، اقدام به جابه جایی کالا بین شهرها می کنند.

اتوبارهای بین المللی:

این نوع اتوبار ها بر خلاف  دسته اول و دوم که فعالیت خود را محدود بهحمل و نقل و جا به جایی در سطح شهر یا نهایتا بین شهرها کرده اند، امکان جابه جایی کالا بین سایرکشورهای را نیز دارند.

البته شرکت حمل‌ونقل جهان پیمان بار که همیشه رضایت مشتریان را در الویت کاری خود دارد، جهت ارائه بهتر خدمات حمل بار اقدام به راه‌اندازی بخش حمل کالای درون‌شهری خودکرده است.
پس دیگر نگران جابه‌جایی کالا در سطح شهر نباشید، کافی است از طریق صفحه تماس با ما برای ثبت سفارش و استعلام قیمت حمل بار خود اقدام نمایید.


باربری تهران

باربری یعنی جابه‌جایی کالا از یک مبدأ به یک مقصد مشخص.
اتوبار نیز تعریفی مشابه با باربری دارد با این تفاوت که اتوبار بیشتر برای حمل اثاثیه منزل و خرده بارها کاربرد دارد.

باربری تهران چگونه است؟

باربری در سطح شهر تهران به دلیل محدودیت‌های فضای شهری دارای شرایط و مقررات خاص خود می‌باشد. به‌خصوص اینکه برای حمل برخی کالاها از انبارهای درون‌شهری نیاز به ماشین حمل کالای بزرگ‌تری داریم.

محدودیت‌ها در باربری تهران:

محدودیت ترافیکی:

کلان‌شهر تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی و نوع معماری شهری برای تردد خودروهای حمل بار دارای محدودیت‌ها و قوانین خاصی است.
از مهم‌ترین این محدودیت‌ها در باربری تهران محدودیت طرح آلودگی هوا یا همان طرح زوج و فرد سابق است.
این امر سبب شده تا برخی خدمات مربوط به حمل بار در برخی نقاط شهر قابل‌دسترس نباشد.
حداقل تا زمانی که ساعات این محدودیت‌ها به پایان برسد.

بااین‌حال باربری جهان پیمان بار با داشتن مجوزهای لازم جهت تردد در طرح‌ها ترافیکی سبب تسهیل در خدمت‌رسانی به شما عزیزان شده است.

محدودیت نوع ماشین حمل بار:

از دیگر محدودیت‌ها در باربری تهران به نوع ماشین حمل بار درون‌شهری می‌توان اشاره کرد.
ازآنجایی‌که معمولاً بارهای درون‌شهری دارای ابعاد و تناژ مشخص و کمتری نسبت به بارهای ترانزیت برون‌شهری هستند.
لذا برای جابه‌جایی کالا و باربری تهران عموماً از خودروهای حمل بار کوچک‌تر نظیر نیسان، خاور، بادسان و... استفاده می‌کنند.

خوشبختانه شرکت حمل‌ونقل جهان پیمان بار جهت رفاه حال شما عزیزان و تجربه‌ی یک باربری آسوده و ایمن انواع خودروهای حمل بار درون‌شهری و برون‌شهری را در ناوگان حمل بار خود دارا می‌باشد.
برای استعلام قیمت کافی است با بخش پشتیبانی و یا ثبت سفارش حمل کالا تماس گرفته تا همکاران ما در کمترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باشند.

محدودیت معماری شهری:

تهران یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌رود و به لحاظ پایتخت بودن شهری استراتژی محسوب می‌شود.
ازآنجاکه اکثر کسب‌وکارهای بازاری و پوشاک در محله‌های قدیمی‌تر و بازاری نظیر مولوی و بازارچه امام خمینی فعالیت دارند، امکان تردد خودروهای حمل باری بزرگ‌تر نظیر خاور، 911 و ... در این اماکن مقدور نیست.

به همین دلیل برای جابه‌جای کالا در این محدوده‌ی شهری از خودروهای حمل بار کوچک‌تر مثل نیسان، وانت و... استفاده می‌کنند.

باربری با نیسان 

شرکت حمل‌ونقل جهان پیمان بار جهت رفاه حال مشتریانی که در این محدوده‌های شهری سکونت دارند و کسب‌وکارهایی که در محدوده مولوی و بازار فعالیت دارند، اقدام به بازگشایی شعبه حمل بار خود نموده است.

مشتریان عزیزی که در این مناطق فعالیت دارند می‌توانند جهت ارسال کالاهای خود با شماره تماس ۳۳۸۰۸۵۸۰ـ۰۲۱  گرفته و برای ثبت سفارش اقدام کنند.

محدودیت نوع کالا:

ممکن است در باربری تهران امکان جابه‌جایی کالا با هر بسته‌بندی یا وزنی امکان‌پذیر نباشد.
به‌طور مثال حمل کالاهایی مثل شیشه، آیینه، تیرآهن و... نیازمند شرایط خاص حمل آن کالاست.
علاوه بر این هر خودروی باربری مقدار تناژ مشخصی برای حمل کالا دارد و این‌طور نیست که چون بعد
در باربری تهران کمتر است، تناژی بیشتر از مقدار مجاز قابل‌حمل توسط خودروی باربری جابه‌جا شود و یا نسبت به اصول ایمنی حمل کالا بی‌توجه کنیم.

برای اطلاع از مقدار دقیق تناژی که هر یک از خودروها باربری حمل می‌کنند می‌توانید به مقاله ابعاد کامیون مراجع نمایید و از ابعاد و وزن قابل‌حمل انواع کامیون باربری مطلع شوید.