شرکت حمل و نقل و باربری جهان پیمان بار

جدیدترین مقالات در حوزه حمل و نقل و باربری

شرکت حمل و نقل و باربری جهان پیمان بار

جدیدترین مقالات در حوزه حمل و نقل و باربری

باربری تهران مشهد

باربری تهران مشهد چگونه انجام می‌شود؟

استان خراسان رضوی ازجمله شهرهای مهم و صنعتی ایران به شمار می‌رود. به لحاظ جغرافیایی و اهمیت تولیدی و صنعتی که دارد همه‌روزه تعداد زیادی کامیون برای حمل و جابه‌جایی کالا از تهران به مشهد و بالعکس فعالیت می‌کنند.

علاوه بر این مشهد به دلیل وجود بارگاه امام رضا (ع)  یکی از مهم‌ترین قطب‌های زیارتی _سیاحتی کشور می باشد و همین امر سبب شده تا حمل‌ و نقل مسافر و کالا بین تهران و مشهد بیشتر از سایر شهرها باشد.

باربری تهران مشهد:

حمل بار از تهران به مشهد یکی از پررونق‌ترین خدمات باربری است که هر شرکت حمل‌ونقل و باربری می‌تواند ارائه کند. ازجمله عواملی که سبب رونق باربری تهران مشهد شده است فعالیت‌های اقتصادی بالا و صنعتی در این شهر می‌باشد.

باربری تهران مشهد از کدام جاده انجام می‌گیرد؟

جاده تهران مشهد، جاده 44 نام دارد که به آن  امام رضا هم گفته می‌شود از استان‌های خراسان رضوی، استان سمنان و استان تهران می‌گذرد و طول آن حدود 860 کیلومتر است و به لحاظ میزان تردد بالای خودروهای سواری، اتوبوس‌ها و کامیون‌ها یکی از مهم‌ترین و پرترددترین جاده‌های ایران به شمار می‌رود.

سلامت کالا در باربری تهران مشهد:

به دلیل مسافت بالای انتقال کالا از تهران به مشهد باید دقت زیادی در نحوه بسته‌بندی و چیدمان کالا در کامیون باربری صورت بگیرد تا از ورود کوچک‌ترین آسیب به محموله جلوگیری شود.

استفاده از بهترین شرکت‌های باربری و اتوبار ایمن جهت اسباب‌کشی و جابجایی بار بین تهران و مشهد اهمیت زیادی در این زمینه دارد.

ازآنجایی‌که این مسیر کمی طولانی و  همان‌طور که اشاره شد در بسیاری از مواقع سال شلوغ و پررفت‌وآمد است، سالم رسیدن بارها از تهران به مشهد به‌خصوص اشیاء و لوازم خانه (ظروف و بشقاب‌ها، یخچال، تلویزیون، مبلمان و صندلی‌ها و...) که نباید در طول مسیر آسیبی به آن‌ها وارد شود اهمیت زیادی دارد.

انواع کالا و لوازم قابل حمل در باربری تهران مشهد:

حمل انواع کالا شامل انواع لوازم و وسایل منزل، لوازم اداره، کالاهای صنعتی و معدنی و همچنین تمامی محصولات بهداشتی و غذایی فاسد نشدنی از تهران به مشهد صورت می‌پذیرد.

انواع خودرو برای باربری از تهران به مشهد:

مسیر پایتخت به مشهد و برعکس جزو پررفت‌ و آمد ترین مسیرهای ایران است و جابجایی بسیاری در این مسیر صورت می‌گیرد.

با توجه به تنوع کالاهایی که در این مسیر جابجا می‌شوند همواره خودروهای متفاوتی نیز برای حمل این بارهای سبک و سنگین موردنیاز است.جهان پیمان بار با داشتن خودروهای مختلف مانند وانت‌بار، نیسان بار، کامیون، خاور و کامیونت آماده ارائه خدمات باربری از تهران به مشهد به هم‌وطنان عزیز می باشد.

 نکات قابل‌توجه حمل بار تهران به مشهد:

باربری تهران مشهد تعرفه حمل بار تهران یه مشهد

  • بسته‌بندی لوازم به‌صورت صحیح
  • استفاده از کارکنان و کارگران حرفه‌ای جهت چیدن صحیح بار
  • انتخاب مناسب خودروی حمل بار به شهرستان
  • استفاده از رانندگان باسابقه و مجرب
  • انتخاب مناسب از بهینه‌ترین مسیر

فاصله و زمان در باربری تهران مشهد:

فاصله تهران تا مشهد حدود ۱۰۰۰ کیلومتر هست که در شرایط جوی عادی و ایام غیر تعطیلات و مراسم خاص که جاده‌ها خلوت باشد ارسال بار با خودروهای مناسب صورت می‌گیرد.

با توجه به این‌که مشهد شهر زیارتی است در ایام خاص و تعطیلات به دلیل شلوغی جاده‌ها ممکن است این زمان چند ساعت بیشتر شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تاریخ موردنظر خود برای ارسال بار به مشهد را از قبل بررسی بفرمایید تا در روزهای شلوغی قرار نگیرد و جابجایی بار در کمترین زمان ممکن انجام شود.
واضح است که شرایط جوی نیز می‌تواند این زمان حمل بار را بیشتر نماید.

هزینه باربری تهران به مشهد:

هزینه و قیمت حمل بار از پایتخت به شهرستان تابع شرایط مختلفی است ازجمله: مقدار بارها، استفاده از خدمات معمولی و یا خدمات باربری ویژه، ماشین باربری مورداستفاده که شامل وانت‌بار، نیسان بار، کامیون خاور و یا کامیونت است و تعداد کارگران باربری، تاریخ و روز ارسال بار که بیشترین تأثیر را در تعرفه باربری دارند. برای اطلاع دقیق از هزینه حمل بار از پایتخت به مشهد می‌توانید با کارشناسان جهان پیمان بار در ارتباط باشید تا ازلیست قیمت ها آگاه شوید.

هدف جهان پیمان بار:

هدف جهان پیمان بار انتقال باکیفیت کالا در کمترین زمان و با بهترین سرعت ممکن و تحویل به‌موقع است که موجب رضایت‌مندی مشتریان و اعتماد آن‌ها به ماست. علاوه  بر این جهان پیمان بار جهت رفاه حال شما عزیزان اقدام به افتتاح شعبه حمل خرده بار خود در مشهد نموده است.
جهت اطلاع از شماره تماس حمل خرده بار مشهد می‌توانید به صفحه‌ی حمل خرده بار جهان پیمان بار مراجعه کنید.

دانلود مقالات به صورت pdf دانلود مقاله

اتوبار

 اتوبار چیست؟

اتوبار همان‌گونه که از اسمش پیداست به معنای جابه‌جایی کالا به‌وسیله‌ی انواع ماشین حمل بار است.
بخش اول این کلمه از اتو که ابتدای کلمه اتومبیل است گرفته‌شده و بخش دوم از کلمه باربری، که با قرارگیری کنار هم به معنای حمل‌ونقل کالا به‌وسیله‌ی اتومبیل است.

معمولا کلمه ی اتوبار به شرکت های حمل و نقل زمینی گفته می شود. یکی از قابلیت های اتوبار جابه جایی کلیه ی وسایل و بار با استفاده از ماشین های حمل بار است. می توان گفت که شرکت های حمل و نقل دارای ماشین های مخصوص جابه جایی لوازم منزل ،حمل مواد غذایی و... هستند که این شرکت ها وظیفه دارند بار را از محلی به محل دیگر جابه جا نمایند.

تفاوت اتوبار و باربری در چیست؟

بیشتر مردم گاهی اوقات کلمه‌های اتوبار و باربری را به‌جای یکدیگر استفاده می‌کنند و از متفاوت بودن این دو اطلاعی ندارند اما باید بدانیم که این دو واژه معانی مختلفی دارند.
اصولاً اتوبار برای جابه‌جایی کالا به‌وسیله‌ی کامیون‌های حمل بار و یا انواع ماشین‌های حمل کالا به‌کاربرده می‌شود.
درصورتی‌که باربری معنای کلی‌تری برای حمل کالا با استفاده از انواع وسایل نقلیه نظیر کامیون، هواپیما،کشتی و قطار می‌باشد.

به‌طورکلی از کلمه اتوبار اکثراً برای شرکت‌هایی با فعالیت درزمینهٔ حمل و جابجایی وسایل منزل و یا اداره و حتی سطوح مختلف بسته‌بندی استفاده می‌شود.
عموماً به مابقی شرکت‌ها که توانایی حمل بار با استفاده از هرگونه وسیله‌ای را دارا می‌باشند شرکت‌های باربری می‌گویند.

اتوبار اتوبارچیست؟

اتوبار:

معمولاً اتوبار ها شرکت‌های حمل بار کوچکی هستند که درزمینهٔ حمل بار در سطح شهر فعالیت دارند.
عموماً به جابه‌جایی کالا با ماشین‌های حمل بار کوچک نظیر نیسان، وانت و...می‌پردازند.
البته ممکن است این حمل بار در سطح وسیع‌تر و اتوبار جاده‌ای نیز صورت بگیرد.
اتوبار ها عموماً برای حمل اثاثیه منزل و جابه‌جایی کالاهای سبک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت های اتوبار چه خدماتی ارائه می دهند؟

  • تخصص در جابه جایی بار از مبدا تا مقصد مشخص
  • بسته بندی و آماده سازی بار برای جابه جایی
  • ارائه تمامی خدمات مربوط به چیدمان بار
  • تحویل بار در زمان مشخص

ویژگی های باربری و اتوبار خوب

اعتبار رسمی در اتوبار

داشتن اعتبار رسمی در درجه ی اول برای یک اتوبار بسیار مهم است یعنی اداره کننده آن باید شرکت معتبری باشد تا در زمان نیاز، مشتریان به آن مراجعه نمایند. اعتماد به اتوبار مورد نظر در صورت وجود اشیاء  قیمتی بسیار اهمیت دارد.

تجزیه و تحلیل کردن بار در باربری

قبل از هر چیز یک باربری خوب باید بتواند بارها را به درستی تجزیه و تحلیل نماید تا آن ها را برای جابه جایی آماده کند و همچنین با در نظر گرفتن فضای ماشین، بار را در کامیون جابه جا نماید. چیدمان درست وسایل در حمل بار بسیار مهم است زیرا رعایت نکردن ترتیب چیدمان باعث اشغال فضای داخل وسیله ی نقلیه شده و یا حتی ممکن است به بار آسیب بزند.

رعایت زمان در اتوبار

در باربری زمان بسیار اهمیت دارد زیرا برخی از اتوبارها هزینه ی خدمات خود را بر طبق زمان انجام می دهند. بنابراین می توان گفت که یک باربری خوب باید علاوه بر انصاف، بار را در زمان مشخص شده جابه جا نمایند.

ضمانت در جابه جایی

مسئولیت و تضمین در جابه جایی باعث می شود که مشتری احساس آرامش کند و همچنین باربری باید به مشتریان خود اطمینان بدهد که بار آن ها بدون هیچ آسیبی جابه جا می گردد.

اهمیت بسته بندی

در جابه جایی بار، بسته بندی از اهمیت خاصی برخوردار است و می تواند از آسیب های احتمالی به بار جلوگیری کند. همچنین در زمان بسته بندی، بار باید تحلیل شود. بار هایی که احتمال آسیب دیدن آن ها وجود دارد باید به وسیله ی ضربه گیر ها پیچیده شود. بهتر است که از نوشته ها و یا برچسب ها بر روی کارتن ها استفاده کرد زیرا پیدا کردن بار راحت تر است. بسته بندی باید به صورتی انجام پذیرد که امکان چیدن بار در ماشین حمل بار به بهترین حالت ممکن وجود داشته باشد.

نظارت و کنترل کارگران

در زمان جابه جایی بهتر است که یک نفر از طرف صاحب بار، ناظر جابه جایی بار های خود توسط کارگران اتوبار باشد زیرا نظارت بر کارگران در زمان چیدمان می تواند در چیدمان خوب و زمان تخلیه موثر باشد.

کنترل کارگران می تواند از بروز سوءتفاهم های احتمالی در گم شدن بار جلوگیری نماید.

انواع اتوبار :

اتوبار های شهری:

اولین دسته از اتوبار ها که به توضیح آن می پردازیم اتوبارهای شهری است .
این دسته از اتوبارها همان طور که از نامشان پیداست فقط در سطح شهر مسئولیت جا به جایی و حمل و نقل را به عهده می گیرند.

اتوبارهای برون شهری:

نوع دیگری از اتوبارها هستند که برای جابه جایی کالا بین شهرهای دیگر محدودیتی ندارند.
باتوجه به انواع ماشین حمل باری که شرکت در اختیار دارد، اقدام به جابه جایی کالا بین شهرها می کند.

اتوبارهای بین المللی:

این نوع اتوبارها بر خلاف دسته اول و دوم که فعالیت خود را محدود به حمل و نقل و جا به جایی در سطح شهر یا نهایتا بین شهرها کرده اند، امکان جابه جایی کالا بین سایرکشورها را نیز دارند.

شرکت حمل‌ونقل جهان پیمان بار که همیشه رضایت مشتریان را در الویت کاری خود قرار داده است، جهت ارائه بهتر خدمات حمل بار اقدام به راه‌اندازی بخش حمل کالای درون‌ شهری خود کرده است.
پس دیگر نگران جابه‌جایی کالا در سطح شهر نباشید، کافی است از طریق صفحه تماس با ما برای ثبت سفارش و استعلام قیمت حمل بار خود اقدام نمایید.

دانلود مقالات به صورت pdf

 

دانلود مقاله