شرکت حمل و نقل و باربری جهان پیمان بار

جدیدترین مقالات در حوزه حمل و نقل و باربری

شرکت حمل و نقل و باربری جهان پیمان بار

جدیدترین مقالات در حوزه حمل و نقل و باربری

مزایای حمل و نقل زمینی


مزایای حمل و نقل زمینی

حمل و نقل زمینی

خدمات حمل و نقل زمینی یکی از رایج‌ترین انواع روش های حمل و نقل بار است. روش زمینی خود به سه دسته‌ی حمل و نقل جاده‌ای، حمل و نقل شهری و حمل و نقل ریلی تقسیم می‌شود. از قدیمی‌ترین روش‌هایی که همواره برای حمل و نقل بار استفاده شده حمل و نقل بار زمینی است. حمل و نقل جاده‌ای در گذشته به وسیله‌ی حیوانات باربر مانند شتر، اسب، الاغ و غیره انجام می‌شده است ولی در حال حاضر این صنعت از طریق ارسال بار به‌وسیله‌ی خودرو یا کامیون کار خود را انجام می‌دهد. این روش از سرعت و دقت مناسبی برای حمل بار برخوردار است.

در حمل و نقل شهری شاهد جابجایی کالاها در سراسر شهر و از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر هستیم. این کار به‌وسیله‌ی کامیون‌های نسبتاً کوچک، اتوبوس، ون، موتور و غیره انجام می‌شود.

و مورد آخر حمل و نقل ریلی. حمل و نقل ریلی نقش زیادی در تجارت بین‌الملل ندارد ولی بااین‌حال می‌توان برخی کالاها را از این طریق به سایر کشورها ارسال کرد.

 

مزایای حمل و نقل زمینی چیست؟

نیاز به سرمایه‌گذاری کمتر

ازآنجاکه هزینه‌ی تمام‌شده حمل کالا به روش زمینی برای مشتری بسیار کم‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر از سایر روش‌هاست، بیشتر افراد این روش حمل‌ونقل را نسبت به سایر روش‌ها مورداستفاده قرار می‌دهند.

حمل درب تا درب

مزیت وبرتری دیگر این روش امکان بارگیری کالا از درب انبار یا کارخانه مبدأ و تخلیه کالا درب کارخانه یا انبار مقصد می‌باشد. با این روش دیگر نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای حمل کالا تا انبار موردنظر نیست.

ارائه خدمات حمل‌ونقل در تمام مناطق

برای حمل کالا تا منطق روستای و یا مناطقی که فاقد سایر دسترسی‌های حمل‌ونقل مانند ریلی و یا هوایی هستند از روش حمل و نقل زمینی استفاده می‌کنند. شرکت حمل‌ و نقل جهان پیمان بار نیز جهت جلب بیشتر رضایت مشتری و ارائه خدمات بهتر امکان حمل‌ونقل کالا حتی تا مناطق مرزی را نیز برای شما عزیزان فراهم آورده است.

 

مزایای حمل و نقل زمینی
مزایای حمل و نقل زمینی

انعطاف‌پذیری نسبت به سایر روش‌ها

همانطور که می بینید، حمل و نقل از طریق وسایط نقلیه سنگین مانند کامیون ها در مقایسه با دیگر روش های حمل و نقل انعطاف پذیری بیشتری دارد. چه از نظر سهولت در شیوه های بارگیری و تخلیه و چه از نظر توانایی انطباق با شرایط جاده (مانند شرایط آب و هوایی و ترافیک)، حمل و نقل زمینی قطعا تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

حمل و نقل زمینی به طور فزاینده ای از مزایای ابزارهای پیشرفته و فن آوری استفاده می کند که موجب کارآمدی بیشتر این روش حمل می شود. این تکنولوژی این شرکت ها را به پیشرفت های منطقی و غیرقابل انکاری رسانده است، بویژه در ارتباطات و نظارت بر وضعیت حمل کالا بطور لحظه ای (مانند گیرنده های GPS که بروی کامیون های حمل بار نصب می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا در هر لحظه موقعیت محموله خود را ببینید).

مناسب حمل کالا در فواصل کوتاه جاده‌ای

برای حمل کالا در فواصل کوتاه جاده‌ای و یا درون‌شهری، حمل و نقل زمینی بهترین انتخاب برای جابه‌جایی کالا می‌باشد. علاوه بر این باعث کاهش هزینه‌های جابه‌جایی و ارسال کالا نیز می‌شود.

 امنیت بیشتر در حمل‌ونقل

این مدل حمل‌ونقل امنیت و سلامتی بیشتری در حمل کالاهایی مانند اثاثیه منزل و اقلام شکستنی دارد. به همین دلیل در حمل این نوع کالا چه در مسافت‌های کوتاه، چه فواصل طولانی از این روش حمل‌ونقل استفاده می‌کنند.

سرعت در جابه‌جایی

سرعت انتقال کالا در این روش بسیار بیشتر از روش‌های حمل‌ونقل ریلی و دریایی است. چون در این مورد صاحبان کالا مستقیم با شرکت حمل‌ونقل و یا راننده در ارتباط هستند. امور تخلیه، انتقال کالا و بارگیری بسیار سریع‌تر انجام می‌پذیرد.

صرفه‌جویی در هزینه بسته‌بندی

در مقایسه با دیگر شیوه‌های حمل‌ونقل، روند بسته‌بندی در حمل‌ونقل جاده‌ای پیچیدگی‌های کمتری دارد. برای حمل کالا به‌صورت جاده‌ای و زمینی نیاز به بسته‌بندی کمتر بوده و یا اصلاً نیازی به بسته‌بندی وجود ندارد.

کامیون حمل کالا به‌صورت شخصی

از دیگر مزیت‌های حمل و نقل زمینی برای شرکت‌ها و یا تجار بزرگ این است که می‌توانند کامیون حمل کالای شخصی خود را داشته باشند. در این صورت بدون کوچک‌تری تأخیر و مشکلی می‌توانند اقلام خود را برای فروش به شهرها ارسال کنند.

واسطه‌ی شیوه‌های دیگر حمل‌ونقل

درنهایت در همه انواع حمل‌ونقل بین‌المللی از جاده‌ها نیز استفاده می‌شود. حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان یک واسطه‌ی اصلی بین حالت‌های دیگر حمل‌ونقل مانند حمل‌ونقل ریلی، دریایی و هوایی است. به این دلیلی که کالاهای ارسال باید تا محل بارگیری کشتی و یا قطار توسط کامیون‌ها حمل شوند.

 

مزایای حمل و نقل زمینی
مزایای حمل و نقل زمینی

محدودیت‌های حمل و نقل زمینی

تأثیر فصل‌ها بر در این روش حمل‌ونقل

معمولاً در فصول سرد سال و موقعیت‌هایی بارانی برخی از جاده‌های حمل‌ونقلی وضعیت مناسبی ندارند و ممکن است حمل کالا با این روش را دچار مخاطره کنند. در این موقعیت‌ها معمولاً روش‌های دیگر حمل‌ونقلی مانند حمل‌ونقل ریلی پیشنهاد می‌شود.

حوادث و تصادفات

شانس حوادث و تصادفات در حمل‌ونقل جاده‌ای نسبت به دیگر شیوه‌ها بیشتر است؛ بنابراین، این نوع حمل‌ونقل نسبت به حمل‌ونقل ریلی، هوایی و دریایی از امنیت بیشتری برخوردار نیست.

نامناسب برای فواصل طولانی و ترافیک سنگین

حمل و نقل زمینی برای ترانزیت در مسافت‌های طولانی مثل ترانزیت کالا بین دو کشور ایران و چین و یا کالاهایی با حجم بالا توصیه نمی‌شود.

سرعت کم

سرعت در این نوع حمل‌ونقل نسبت به حمل‌ونقل هوایی، بسیار کمتر است.

فقدان سازمان‌دهی

حمل و نقل جاده ای نسبت به سایر حالت های حمل و نقل دارای سازمان یافتگی کمتر می باشد. اکثر اوقات نامنظم و غیرقابل اعتماد است. نرخ های پرداخت شده برای حمل و نقل جاده ای نیز ناپایدار و نابرابر هستند.

ویژگی های مطلوب سیستم های حمل و نقل انبوه توسط تعدادی از اشکالات جدی متعادل می شود. در وهله اول ، چنین سیستمهایی فقط در مناطقی که جمعیت نسبتاً زیادی دارند از نظر اقتصادی امکان پذیر است. با افزایش تعداد ساکنان در هر مایل مربع ، کارایی سیستم حمل و نقل انبوه نیز کاهش می یابد.

مزایای حمل و نقل زمینی
مزایای حمل و نقل زمینی

سیستم های حمل و نقل انبوه نیز برای ساخت و بهره برداری بسیار گران هستند. این فاکتور زمانی مهمتر می شود که شهرها تصمیم بگیرند سیستم های حمل و نقل انبوه را مدت ها پس از توسعه توسعه دهند و ایجاد ساختارهای موجود یک مشکل جدی است. از آنجایی که سیستم های حمل و نقل انبوه به ندرت کمک های دولتی را برای ساخت بزرگراه ها دریافت می کنند ، مصرف کنندگان اغلب مجبورند بخش بیشتری از هزینه های استفاده از حمل و نقل انبوه را بپردازند.

مردم از سیستم حمل و نقل انبوه شکایت می کنند زیرا می توانند شلوغ ، ناراحت کننده ، کثیف و غیرقابل اطمینان باشند. مجدداً ، با بودجه محدود ، سیستم های حمل و نقل انبوه به ندرت قادر به حفظ تجهیزات و برنامه ها در حدی هستند که سواران بتوانند به درستی مطالبه کنند.

باربری مطمئن جهان پیمان بار

شرکت باربری و اتوبار جهان پیمان بار با داشتن تمام ویژگی های لازم، یکی از بهترین‌های باربری مطمئن است که  با بهترین و کمترین قیمت حمل بار را ارائه می‌دهد تا در این شرایط اقتصادی مشتریان عزیز هم با مشکل مواجه نشوند و یک باربری و اتوبار خوبی داشته باشند.

همچنین جهان پیمان بار بهترین خدمات باربری را با توجه به سابقه بیشتر از 100 ساله‌ای که در این حوزه دارد، ارائه می‌کند و دارای انواع ماشین‌های حمل بار از جمله: کامیون، کامیونت، خاور، نیسان، وانت‌بار می‌باشد که به صورت ۲۴ ساعته در همه ایام هفته به شما خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

باربری بین المللی


باربری بین المللی

باربری بین المللی و حمل بار

با توجه به نوع باربری، نرخ باربری تعیین می‌شود که می‌توان گفت باربری به سه روش باربری بین‌شهری، باربری درون‌شهری و باربری بین المللی انجام می‌شود.

نرخ باربری در باربری بین المللی به دلیل مسافت بالا بیشترین نرخ را دارا هست و نرخ باربری درون‌شهری نیز جزء پایین‌ترین نرخ باربری است.

باربری بین المللی

باربری بین المللی یعنی جابه‌جایی کالا از کشور مبدأ به داخل کشور مقصد تحت مقررات و قوانینی که کشور مقصد دارد را باربری بین المللی گویند. این جابه‌جایی به‌وسیله‌ی یک واسط صورت می‌گیرد که اتوبارها و یا شرکت‌های باربری بین المللی این کار را انجام می‌دهند.

شرکتی که به عنوان واسطه عمل می کند و کالایی را از کشوری به کشور دیگر انتقال می دهد یک شرکت  حمل و نقل بین المللی است. از مهم ترین وظایف این شرکت ها می توان به حمل و نقل فورواردی , حمل و نقل کریری و حمل و نقل تواما می باشد. برای تعیین نرخ باربری بین المللی مهم است که بدانیم کالای ما از چه طریق به کشور دیگر ارسال می شود.

مهم‌ترین وظایف شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی

  • فعالیت فورواردی
  • فعالیت حمل‌ونقل بین‌المللی
  • حمل‌ونقل تواما

انواع حمل‌ونقل‌های بین‌المللی

با توجه به بار و کالای موردنظر و یا نحوه‌ی ارسال آن می‌توان از انواع باربری بین المللی استفاده کرد و همچنین بسته به نوع باربری، قیمت حمل بار نیز متفاوت است. مسافت طی شده نیز بر روی نرخ باربری و قیمت آن تأثیر می‌گذارد. حال با انواع حمل نقل آشنا می‌شویم:

  • حمل‌ونقل دریایی
  • حمل‌ونقل زمینی
  • حمل‌ونقل هوایی
  • حمل‌ونقل ریلی

حمل‌ونقل دریایی

از دیگر انواع روش‌های حمل‌ونقل و باربری، حمل‌ونقل دریایی است. حمل‌ونقل دریایی بین‌المللی شامل جابه‌جایی انواع کالاها، جابجایی افراد و سایر موارد است که نیاز به جابجایی به‌وسیله قایق، کشتی و دیگر شناورها از روی دریاها، اقیانوس‌ها و… است.

هدف از حمل‌ونقل دریایی مقاصد بازرگانی، تفریحی و نظامی است. این روش بخش بزرگ و جدانشدنی از تجارت و صنعت حمل‌ونقل است، به‌طوری‌که خدمات حمل‌ونقل دریایی یکی از روش‌های تأثیرگذار در تجارت بین‌المللی است. موضوع حمل‌ونقل دریایی به دلیل تأثیرگذاری بر قیمت تمام‌شده کالا در کشورها جایگاه ویژه‌ای نسبت به سایر روش‌های حمل‌ونقل دارد.

از مزایای حمل‌ونقل دریایی می‌توان به هزینه‌ی حمل کالا و سرعت جابه‌جایی حجم بالای کالا اشاره کرد. با توجه به موقعیت کشور مبدأ یا مقصد می‌توان برای جابه‌جایی بار و یا ارسال آن از باربری دریایی استفاده کرد. صاحبان کالا و شرکت‌های تجاری با توجه به قیمت و نرخ باربری مناسب حمل‌ونقل دریایی، بار و محموله‌ی خود را از طریق حمل‌ونقل دریایی ارسال می‌کنند که اکثر جابه‌جایی‌ها در زمینهٔ تجارت بین‌الملل از طریق دریا صورت می‌گیرد.

با توجه به این که هر روش حمل و نقلی معایب و خطرات خود را دارد، در ادامه به برخی از آن­ها اشاره خواهیم کرد.

  • حمل و نقل از طریق دریا می‌تواند کندتر از سایر سیستم‌های حمل و نقل باشد و هوای بد باعث تأخیرهای بیشتر می‌شود
  • مسیرها و جدول زمانی معمولاً انعطاف پذیر نیست
  • ردیابی پیشرفت کالاها دشوار است
  • مالیات بندر ممکن است فراوان باشد
  • نرخ پایه حمل و نقل منوط به اضافه کردن هزینه سوخت و ارز است
باربری بین المللی؛دریایی
باربری بین المللی؛دریایی

 حمل‌ونقل زمینی

معمولاً حمل کالا به روش زمینی که از قدیمی‌ترین راه برای جابه‌جایی کالا به‌صورت بین کشوری می‌باشد. از طریق جاده با انواع کامیون‌های حمل بار بزرگ صورت می‌پذیرد. کامیون تک، جفت، ترانزیت و … از انواع خودروهای حمل بار سنگین و بین‌شهری هستند. می‌توانید با مراجعه به مقاله‌ی ابعاد کامیون، از اندازه‌ی دقیق این خودروها مطلع شوید.

نرخ باربری در حمل‌ونقل زمینی دارای کمترین نرخ نسبت به حمل‌ونقل‌های دیگر است. این نوع حمل برای بسیاری از کالاها و محموله‌ها هم ازنظر قیمت و هم ازنظر سرعت بسیار مناسب هست.

دراین روش باید به نکات زیر توجه کرد:
۱. آدرس و اطلاعات شخص یا شرکت ارسال‌ کننده کالا
۲. مبداء ارسال کالا
۳. آدرس و اطلاعات دریافت کننده کالا
۴. وزن , اندازه و مشخصات کالا و تعداد بسته ها
۵. نوع بار
۶. مقصد بار
۷. نرخ باربری و قیمت حمل بار و کرایه حمل بار
۸. تهیه حداقل سه نسخه از بارنامه که معمولاً نسخه اول نزد فرستنده بار باقى مى‌ماند و نسخه دوم براى دریافت کننده و گیرنده بار و کالا فرستاده مى‌شود و نسخه سوم به متصدّى حمل و نقل داده مى‌شود و متصدی حمل بار و فرستنده بار باید آن را امضا کنند.

باربری بین المللی؛زمینی
باربری بین المللی؛زمینی

حمل‌ونقل هوایی

از مهم‌ترین دلایل استفاده از این روش حمل‌ونقل سرعت انتقال و امنیت بیشتر مرسوله هنگام جابه‌جایی کالاست. این روش شامل جابه‌جایی، انتقال و حمل کالا توسط حامل هوایی است. سرعت میانگین حمل‌ونقل هوایی تقریباً از ۸۰۰ کیلومتر بر ساعت یا ۴۹۷ مایل بر ساعت می‌باشد؛ بنابراین گزینه مناسبی جهت حمل کالاهایی با مدت‌زمان ماندگاری کوتاه نظیر محصولات کشاورزی و مواد غذایی است.
این روش حمل‌ونقل به‌عنوان یکی از شاخص‌های رشد اقتصادی مردم هست. علاوه بر این صادرات و واردات از طریق حمل‌ونقل هوایی سریع‌ترین راه انتقال کالاها به کشورهای موردنظر هست.

با این حال، این روش نیز مانند هر روش دیگری خطرات و معایبی دارد. این معایب به شرح زیر هستند:

  • حمل و نقل هوایی می‌تواند هزینه‌های بالاتری را نسبت به گزینه‌های دیگر داشته باشد و برای همه کالاها مناسب نیست.
  • پروازهای منوط به تأخیر یا لغو هستند
  • در هر فرودگاه مالیاتی وجود دارد که باید پرداخت شود
  • هزینه اضافی سوخت و ارز معمولاً به هزینه‌های حمل و نقل اضافه می‌شود
  • حمل و نقل بیشتر ممکن است از فرودگاه تا مقصد نهایی مورد نیاز باشد

نرخ باربری و قیمت حمل بار به روش هوایی می‌تواند نسبت به دیگر گزینه‌ها بیشتر باشد و محدودیت حمل بار به لحاظ وزن بار، نوع بار و جنس آن از دیگر عوامل محدودکننده‌ی حمل‌ونقل هوایی است.

باربری بین المللی؛هوایی
باربری بین المللی؛هوایی

حمل‌ونقل ریلی

جابه‌جایی کالا به‌وسیله قطارهای باربری امنیت بیشتری نسبت به دیگر روش‌های حمل‌ونقل دارد اما در صورت بروز حادثه شدت و خسارت بیشتر متحمل شرکت حمل‌ونقل خواهد شد. نرخ بین‌المللی در حمل‌ونقل ریلی نسبت به سایر روش‌های حمل‌ونقل بسیار به‌صرفه‌تر است. علاوه بر این روش ریلی را روشی پاک در حمل‌ونقل به شمار می‌آورند و از سایر وسایل حمل‌ونقل پاک‌تر است.

خطرات حمل و نقل ریلی:

  • مسیرها و جدول زمانی موجود به ویژه در مناطق دور افتاده قابل انعطاف نیست
  • این روش می‌تواند گرانتر از حمل و نقل جاده ای باشد
  • خرابی مکانیکی یا توسعه صنعتی سیستم ریلی می‌تواند خدمات را مختل کند
باربری بین المللی؛ریلی
باربری بین المللی؛ریلی

نرخ باربری بین المللی

معمولاً نرخ باربری به‌خصوص در باربری بین المللی یک مشخصه‌ی مهم در حمل بار هست؛ که این نوع حمل‌ونقل می‌تواند به‌صورت زمینی، دریایی و… باشد که هرکدام می‌تواند به‌صورت مستقیم بر روی نرخ باربری و قیمت حمل بار تأثیر بگذارد.

مسئله‌ی اول در نرخ باربری زمان رسیدن بار به مقصد است که اگر زمان رسیدن بار به مقصد مهم نباشد مناسب‌ترین روش‌ها، روش‌های دریایی و زمینی است، زیرا در این دو روش نرخ باربری و قیمت حمل کالا پایین است و ازلحاظ اقتصادی به‌صرفه می‌باشد.

اما اگر سرعت رسیدن کالا مهم باشد می‌توان از روش باربری هوایی استفاده نمود که با انجام این کار نرخ باربری افزایش می‌یابد. نرخ باربری باید توسط ارسال‌کننده و دریافت‌کننده‌ی بار تعیین شود که به‌صورت توافقی انجام می‌شود. اکثر شرکت‌های مختلف برای تعیین نرخ باربری خود سیاست‌های خاصی را به کار می‌برند که این کار باعث تغییر نرخ باربری و قیمت ارسال می‌شود.

ویژگی های یک شرکت باربری بین المللی

شرکت حمل و نقل بین المللی باید دارای شماره ثبت و مجوز رسمی از وزارت راه و ترابری و اداره گمرک ایران بوده و آمادگی برای حمل محصولات صادراتی و وارداتی از ایران به کشور های مختلف و بالعکس را داشته باشد. این شرکت های باربری بین المللی باید دارای وسایل حمل و نقل مناسب ملکی و تحت پوشش ، جهت حمل محصولات وارداتی و صادراتی  مشتریان و شرکت های مختلف و انجام خدمات حمل بار با نرخ باربری مناسب و در حداقل زمان ممکن باشد.

  • مناسبترین قیمت ها
  • ارائه نرخ باربری مناسب بصورت کریری و فورواردری
  • و متناسب با استانداردهای اروپا
  • قرارداد بیمه CMR و قرارداد بیمه بارنامه بین المللی FBL
  • سرویس های مناسب و مرتب کامیونی
  • و پیشرفته ترین متدهای حمل و نقل بین المللی

از دیگر ویژگی های یک شرکت باربری و حمل و نقل بین المللی می باشد.

شرکت باربری و اتوبار جهان پیمان بار با داشتن تمام شرایط ذکر شده یکی از بهترین‌های باربری مطمئن است که  با بهترین و کمترین قیمت حمل بار را ارائه می‌دهد تا در این شرایط اقتصادی مشتریان عزیز هم با مشکل مواجه نشوند و یک باربری و اتوبار خوبی داشته باشند.

 همچنین جهان پیمان بار بهترین خدمات باربری را با توجه به سابقه بیشتر از 100 ساله‌ای که در این حوزه دارد، ارائه می‌کند و دارای انواع ماشین‌های حمل بار از جمله: کامیون، کامیونت، خاور، نیسان، وانت‌بار می‌باشد که به صورت ۲۴ ساعته در همه ایام هفته به شما خدمت‌رسانی می‌کنند.

 


مشاوره باربری


مشاوره باربری

مشاوره باربری

امروزه مشاوره در هر شغلی یکی از عوامل اطمینان از موفقیت است. شما برای کار مورد نظر خود از دوستان و اقوام خود کمک و مشاوره می گیرید. اگر تصمیم به ازدواج دارید، حتماً موضوع را با بزرگان خود در میان بگذارید و از توصیه های آنها استفاده کنید. مشاوره برای انجام هر کاری بسیار مفید است. حتی رهبران دینی در توصیه های خود همیشه مشورت در امور را مفید دانسته و ادامه آن را توصیه کرده اند. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا می توان در حمل و نقل و همچنین سایر موارد مشاوره گرفت؟ پاسخ بله است.

مشاوره باربری از دوستان 

ساده ترین راه استفاده از دوستانی است که تجربه اسباب کشی دارند، تجربه آن ها بهترین مشاور شما است. از تجربه دیگران استفاده کنید شما همیشه برای انتخاب رستوران از این روش استفاده می کنید. زیرا سلامتی شما و خانواده در اولویت است. البته کاملاً واضح است که در اثاث کشی سلامتی بار هم برای شما وجود دارد. بنابراین بهتر است از توصیه دوستان کمک بگیرید.
البته این همه ماجرا نیست. از دوستان خود در مورد مشاوره باربری پرسیدید، آیا خودتان هم نباید به آن فکر کنید؟ آیا بودجه شما و دوستانتان یکسان است؟ آیا همان مقدار لار را دارید که دوستتان داشته است؟

جهان پیمان بار با استفاده از چندین سال تجربه مثبت در فعالیت های حمل بار و استفاده از مشاوران خبره برای مشاوره باربری، به خوبی می داند که برای صرفه جویی در هزینه های اضافی، حمل و نقل را انجام دهد. با امکانات مشاوره باربری رایگان ما به راحتی می توانید از هزینه های جانبی زیادی جلوگیری کرده و با کمترین هزینه ممکن یک حمل بار آسان و بدون دردسر داشته باشید. ما توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی در مورد حمل بار با این متخصصان مشورت کنید.

پیش نیاز هر نوع جابجایی و حمل کالا تهیه برخی از لوازم جانبی است که می تواند در جمع آوری و بسته بندی اثاثیه مورد استفاده قرار گیرد. اگر برای اولین بار قصد جابجایی دارید قطعاً اطلاعات کافی در مورد تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی را ندارید. مشاوران حمل و نقل ما هنوز در کنار شما هستند تا با ارائه خدمات مشاوره باربری بهترین خدمات را در کمترین زمان به شما ارائه دهند.

باربری
مشاوره از متخصصان

مشاوره باربری در مورد بسته بندی

برای بسته بندی وسایل خود باید با شرکت خود تماس بگیرید و از آن ها در مورد چگونگی بسته بندی وسایل کمک و راهنمایی بخواهید. این یک مسئله بسیار مهم است و باعث صرفه جویی در زمان و حمل و نقل می شود. اگر اثاثیه را به درستی در کارتن ها قرار می دهید بهتر است از آن ها محافظت کنید. قرار دادن هر وسیله برای هر شکل و فرم در کارتن ها مناسب نیست. بسته بندی نامناسب می تواند به دستگاه شما آسیب برساند و حتی ممکن است هنگام حمل بار به بدن شما آسیب برساند. بنابراین، ما به شما شهروندان عزیز توصیه می کنیم قبل از جمع آوری وسایل خود حتماً مشورت کنید.

مشاوره باربری در مورد نوع وسیله حمل بار

به طور معمول، از هر وسیله ای نمی توان برای باربری استفاده کرد. خودرویی که برای حمل بار باید در نظر گرفته شود به تعداد لوازم شما، جنس و نوع آنها بستگی دارد. اگر با شرکت حمل و نقل مورد نظر خود تماس بگیرید، متخصص شما در انتخاب کامیون به شما کمک و راهنمایی می کند. در ارتباط با اثاثیه خود از خدمات مشاوره باربری آن ها استفاده کنید.

باربری
وسایل حمل بار

مشاوره باربری برای خدمات جانبی

اگر غیر از اسباب کشی فعالیت دیگری نیز دارید توصیه می شود از توصیه های شرکت حمل و نقل استفاده کنید. اگر قصد دارید خانه خود را رنگ آمیزی کنید و اگر از خدمات شرکت باربری استفاده می کنید و می خواهید لوازم  خود را در انبار نگه دارید. برخی از شرکت های حمل بار علاوه بر خدمات اصلی خود، خدماتی را نیز ارائه می دهند که به شما کمک می کند راه حل مناسب برای کمک به شما را انتخاب کنند.

مشاوره برای کاهش هزینه ها

شرکت حمل و نقل خوب و با تجربه می داند که چگونه در هزینه های اضافی شما صرفه جویی کند. اگر در روند جابجایی بد عمل کنید، ممکن است هزینه سنگینی برای اقتصاد خانواده خود متحمل شوید. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد تصمیم خود با کارشناسان مشورت کنید.

مشاوره در مورد روش های حمل بار

دانستن نحوه حمل صحیح بار به شما کمک می کند هنگام حرکت از خود و وسایل خود مراقبت کنید و به بدن خود آسیب نرسانید. برای بلند کردن کارتن ها از زمین باید اقداماتی انجام شود. برای آگاهی از روش صحیح حمل و نقل جعبه باید از قبل مشورت کنید.

مشاوره در مورد طرح

پس از انتقال به خانه جدید خود، باید وسایل را از جعبه دیگری خارج کرده و در جای مناسب قرار دهید. به طور قطع به سلیقه و نظر دیگران در مورد چیدمان کمک کنید. خدمتی دیگر که شرکت حمل و نقل در زمینه چیدمان و دکوراسیون منازل ارائه می دهد و به آن ها مشاوره باربری می دهد.

مشاوره
نحوه حمل بار صحیح

مشاوره در مورد لوازم مورد نیاز

پیش شرط هر حمل باری تهیه وسایلی است که گاهی اوقات در جمع آوری و بسته بندی لوازم استفاده می شود. اگر برای اولین بار قصد جابجایی دارید، مطمئناً تجهیزات لازم برای بسته بندی را ندارید. شما به راحتی باید از هر وسیله دیگری مانند چسب، قیچی، کارتن و سایر وسایل مورد نیاز استفاده کنید. البته به شرطی که از قبل با یک شرکت حمل و نقل هماهنگ باشید.

جهان پیمان بار با ارائه بهترین و ارزنده ترین خدمات باربری به همراه مشاورین باربری مجرب آماده ارائه خدمات باربری با مناسب ترین قیمت برای شما همشهریان عزیز می باشد.

شرکت جهان پیمان بار بیش از 100 سال سابقه ‌در این حوزه دارد و بهترین خدمات باربری را ارائه می‌کند. دارای انواع ماشین ‌های حمل بار از جمله کامیون، کامیونت، خاور، نیسان و وانت‌بار می‌باشد که به صورت ۲۴ ساعته در همه ایام هفته به شما خدمت‌رسانی می‌کنند.

شرکت باربری و اتوبار جهان پیمان بار هر نوع خدماتی از قبیل حمل بار، حمل بار از تهران به شهرستان، وانت‌بار ارزان، بسته‌بندی لوازم در خانه مشتری، اسباب کشی، حمل اثاثیه منزل، حمل لوازم اداری و شرکتی و … را انجام می‌دهد.

همچنین به هرکدام از این خدمات که نیاز داشتید کافی است که با شماره ‌های جهان پیمان بار تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما در سریع‌ ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند و به شما خدمت ‌رسانی کنند.

بیمه کالا و حمل بار


بیمه کالا و حمل بار

حمل کالا بخشی جدایی ناپذیر از هر فعالیت تجاری یا تولیدی است. اما آنچه در این بین قابل توجه است که حادثه هرگز خبر نمی دهد. داشتن بیمه کالا و باربری با پوشش مناسب به شما در مواقع خطر آرامش می دهد.
بیمه کالا و حمل بار یکی از قدیمی ترین انواع بیمه ها است که طبق آن شرکت بیمه در قبال مبلغی که از شما دریافت می کند، در صورت حمل کالا از یک مکان به مکانی دیگر، در نتیجه خطرات موضوع بیمه کالا، مسئولیت آن را بر عهده دارد.

انواع بیمه کالا و حمل بار

بیمه حمل بار نوع داخلی

بیمه کالا و حمل بار نوع داخلی جزو بیمه‌ های حمل بار است که صاحبان بار برای پوشش دادن بار هایی که مبدأ و مقصد آن ها شهر های ایران است، تهیه می‌نمایند.

خطراتی که بیمه کالا و حمل بار داخلی پوشش می دهد شامل دو گروه است:

  • خطرات اصلی: شامل آتش‌سوزی و حادثه وسیله نقلیه مانند تصادف، واژگونی و سقوط
  • خطرات اضافی: با توافق کردن و دریافت حق بیمه اضافه به خطرات اصلی اضافه می شود مانند خسارت حاصل از بارگیری و تخلیه، سرقت محموله به همراه وسیله نقلیه، آب دیدگی و سقوط کالا از وسیله نقلیه.

مدارک لازم برای بررسی و پرداخت خسارت بیمه کالا داخلی

  • اعلام خسارت سریع بیمه گذار
  • بار نامه
  • فاکتور یا سندی معتبر برای تعیین ارزش واقعی کالای بیمه‌ شده
  • گزارش مقامات انتظامی در محل وقوع حادثه
  • صورتمجلس یا گزارش کارشناسی شرکت بیمه برای تعیین میزان خسارت
بیمه کالا و حمل بار
بیمه کالا ی داخلی

بیمه حمل بار نوع صادراتی

بیمه کالا نوع صادراتی بار هایی که از ایران به سمت خارج از کشور حمل می شوند و بر اساس توافق فروش به بیمه کالا نوع صادراتی نیاز دارند، را تحت پوشش قرار می‌ دهد. خطراتی که تحت پوشش بیمه‌ باربری نوع وارداتی، صادراتی و ترانزیت است شامل:

خسارت کلی (Total Loss)

یعنی خسارت ناشی از از بین رفتن کل محموله در اثر آتش سوزی

کلوز C

کلوز C، خطرات زیر را تحت پوشش خود می گیرد

  • آتش‌ سوزی و انفجار
  • غرق شدن، واژگونی، برخورد با کف دریا و به گل نشستن کشتی
  • واژگونی یا از راه/خط خارج شدن وسیله نقلیه زمینی
  • تصادف یا برخورد کشتی، شناور یا هر وسیله حمل دیگر با هر شی خارجی به جز آب
  • تخلیه بار در بندر اضطراری
  • تلف شدن یا آسیب دیدن کالای بیمه شده که علت آن یکی از موارد زیر باشد:
  • فدا کردن کالا در جریان خسارت عمومی
  • به دریا انداختن بار برای کم کردن وزن کشتی

کلوز B:

کلوز B، خطرات زیر را علاوه بر خطرات مورد پوشش کلوز C پوشش می دهد:

  • زلزله، آتشفشان و صاعقه
  • به دریا افتادن بار از کشتی
  • ورود آب دریا، دریاچه یا رودخانه به کشتی، شناور، محفظه کالا، کانتینر و محل انبار
  • از بین رفتن کالا در کشتی یا شناور و یا از بین رفتن کلی هر بسته بار به دلیل افتادن در زمان بارگیری و تخلیه کشتی یا شناور

بجز موارد بالا، خطر های زیر با اعمال نمودن مبلغی به عنوان فرانشیز (سهم بیمه گذار از خسارت وارده) در پوشش این نوع کلوز قرار می‌ گیرد. شامل:

– دزدی و قلاب زدگی
– آب‌دیدگی، روغن‌ زدگی، پارگی
– شکست، ریزش
– خسارت ناشی از کالای مجاور
خسارت برای عدم تحویل یک بسته کامل تجاری هم با پیوست کردن کلوز PILFERAGE AND NONDELIVERY به کلوز B تحت پوشش این کلوز قرار می‌ گیرد.
بیمه کالا و حمل بار
بیمه صادراتی زمانیست که بار از ایران به سمت خارج از کشور حمل شود
کلوز A
بیمه کالا تحت کلوز A دارای کامل‌ ترین پوشش‌ هستند و برای کالا های حساس و آسیب‌ پذیر مورد استفاده قرار می‌ گیرند و به جز مواردی که طبق مفاد زیر استثنا شده اند، همه خطرات را تحت پوشش خود قرار می‌ دهند.

مواردی که کلوزهای A، B و C به هیچ عنوان تحت پوشش قرار نمی‌ دهند

  • از بین رفتن کالا، آسیب دیدن بار یا هزینه های قابل انتصاب به سو عمل ارادی خود بیمه گذار.
  • نشت و ریزش عادی، کسری عادی وزن/ حجم/ فرسودگی/ پوسیدگی عادی کالای بیمه شده.
  • از بین رفتن، آسیب دیدن یا هزینه های ناشی از ناکافی یا نامناسب بودن بسته بندی و آماده سازی بار بیمه شده برای حمل، شرط بر اینکه بسته بندی یا آماده کردن قبل از شروع این بیمه انجام شده یا بوسیله بیمه گذار یا کارکنانش انجام شده باشد و تحمل رویارویی با حوادث معمول در حیم حمل کالای بیمه شده را نداشته باشد.
  • از بین رفتن، آسیب دیدن یا هزینه به علت نقص ذاتی یا ماهیتی کالای بیمه شده.
  • از بین رفتن، آسیب دیدن یا هزینه ای که علت آن تاخیر بوده حتی اگر تاخیر ناشی از خطرات کالای بیمه شده باشد.
  • از بین رفتن، آسیب دیدن یا هزینه ای ناشی از ورشکستگی/ اعسار مالکین، مدیران، اجاره کنندگان یا گردانندگان کشتی یا کوتاهی در انجام تعهدات مالی از طرف یکی از آن ها.
  • از بین رفتن، آسیب دیدن یا هزینه ای که به صورت مستقیم و غیرمستقیم به دلیل کاربرد هر نوع اسلحه یا وسیله ای که با انرژی هسته ای یا شکست هسته ای و یا واکنش مشابه با نیرو یا ماده رادیواکتیو کار کند.
  • نداشتن امکان دریانوردی کشتی یا نامناسب بودن کشتی برای حمل کالای بیمه شده.
  • کانتینر نامناسب یا وسیله حمل بار برای حمل سالم کالای بیمه شده.
  • وجود جنگ یا اعتصاب.

علاوه بر این موارد کلوز های B و C به هیچ عنوان موارد آسیب یا تخریب عمدی کالای بیمه شده یا قسمتی از آن همراه با سو نیت از طرف هر کسی که باشد را تحت پوشش خود قرار نمی‌ دهند.

مدارک لازم برای بررسی و پرداخت خسارت بیمه کالا صادراتی/وارداتی و ترانزیت

  • نامه اعلام از طرف بیمه گذار
  • بارنامه
  • فاکتور خرید
  • صورت بسته‌ بندی
  • گواهی مبدا
  • گواهی بازرسی کالا
  • راه‌نامه C.M.R در حمل های زمینی
  • تصویر پشت و روی پروانه ورودی کالا
  • کپی رو و پشت از پروانه خروج کالا (مختص کالا های صادراتی)
  • قبوض انبار گمرکی
  • صورتمجلس گمرکی یا بندری
  • بارنامه حمل داخلی
  • گواهی برای کسر تخلیه یا تحویل ندادن کالا (در صورت وجود کسری کالا)
  • گزارش بازدید توسط یک کارشناس خارجی (اگر حادثه خسارت خارج از کشور باشد)
  • گزارش مقامات انتظامی در محل وقوع حادثه (در مورد خسارت های ناشی از حادثه)

بیمه حمل بار نوع وارداتی

بیمه کالا جزو اسناد لازم برای گشایش اعتبار در بانک‌ هاست  و خطراتی‌ که‌ در حین حمل کالا های‌ خریده شده از کشور های مختلف به مقصد ایران را تهدید می‌کند تحت پوشش‌ قرار می‌ دهد.

بیمه کالا و حمل بار
بیمه کالا و حمل بار از نوع ترانزیت

بیمه حمل بار نوع ترانزیت

مبدأ و مقصد یعضی از بار ها در خارج از مرز ایران بوده و کشور ما تنها در مسیر حمل قرار دارد. برای پوشش قرار دادن محموله هایی که به این روش حمل می‌ شوند بیمه باربری ترانزیت صادر می شود.

بیمه کالا و حمل بار ساده ترانزیت به دو دسته تقسیم می شود

  • بیمه عبوری: یعنی بار حتما از داخل کشور ایران عبور کند.
  • بیمه غیرعبوری: یعنی بار از داخل ایران عبور نکند.

بیمه باربری بیمه ایران

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به منظور اطمینان بخشیدن در بیمه کالا ها اقدام به تأسیس نمایندگی‌ فعال بیمه ایران کرد و توانست که از سال ۸۵ تا ۹۸ به‌صورت مستمر به‌ عنوان شعبه منتخب انتخاب شود. بیمه ایران نمایندگی عامری با کد ۵۷۹۹ به منظور ایمنی بخشیدن به حمل و نقل مرسولات اقدام به احراز امتیازاتی در جهت رضایت و پشتیبانی از تولید کننده محترم نموده که به شرح ذیل است:

۱- پوشش بیمه کالا از ابتدای بارگیری تا انتهای تخلیه
۲- بیمه لندی گراف در ایران
۳- پرداخت تمام خسارت وارده به‌صورت کامل
۴- شعب فعال در تمام شهرهای کشور
۵- تنها شرکت دولتی بیمه در ایران
۶- پرداخت سریع خسارت

 

باربری تهران به تمام نقاط ایران


باربری تهران به دیگر نقاط کشور

باربری تهران به شهرستان، باربری بین شهری‌ای است که به طریق مختلفی قابل انجام می باشد. صاحبان بار برای جابجایی بارها یا برای رساندن وسیله‌ای از یک مکان به مکان دیگر، از باربری بین شهری مخصوصا باربری تهران به دیگر نقاط ایران استفاده می‌ کنند. البته بیشتر افرادی که از این سبک از حمل و نقل استفاده می‌کنند، افراد بازاری، کاسبان مشاغل آزاد و کارگاه‌هایی که محصولات خاصی را برای مردم آن منطقه یا ناحیه تولید می‌کنند، می‌باشند.

 شرکت جهان پیمان بار ارائه‌ دهنده با کیفیت‌ ترین و ارزان ترین خدمات باربری تهران به شهرهای دیگر می‌باشد. در این مقاله قصد داریم باربری تهران به شهرهای دیگر را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

باربری تهران به دیگر نقاط کشور
باربری تهران به دیگر نقاط کشور

 

هزینه باربری تهران به شهر های دیگر

هزینه حمل بار تحت تأثیر عوامل مختلفی است، بنا براین ارائه قیمت دقیق امکان پذیر نیست. یکی از عوامل تأثیرگذار در هزینه حمل و نقل بین شهر ها، طول مسیر است زیرا هرچه مسافت طی شده بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است.

مورد دیگر وضعیت آب و هوایی است که باعث کمبود خودروی حمل بار و در نتیجه افزایش هزینه حمل بار عمده می شود. اما با شرکت جهان پیمان بار نگران نباشید و برای آگاهی از هزینه باربری تهران مشهد با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل کنید.

از طریق شرکت جهان پیمان بار می توانید برای حمل بار مشاوره رایگان دریافت کنید. با مشاوره کردن با متخصصان این شرکت می توانید بهترین تصمیم را برای ارسال بار های با مسافت طولانی بگیرید. مشاوره باعث می شود که هزینه حمل بار برای شما کمتر شود.

با توجه به تنوع در کالا هایی که در مسیر حمل می‌ شوند همواره خودرو های مختلفی برای حمل بار های سبک و سنگین مورد نیاز است. جهان پیمان بار با داشتن خودرو های مختلف آماده ارائه خدمات باربری تهران به مشهد می باشد.

عوامل موثر بر قیمت حمل بار عبارتند از:

ابعاد و نوع وسیله حمل بار

مهم‌ترین عاملی در قیمت حمل کالا به شهرستان انتخاب وسیله حمل بار است. ابعاد کامیون با توجه به توان خودرو، نوع و وزن کالای موردنظر برای حمل تعیین می‌شود. قطعاً هر چقدر که از وسیله بزرگ‌تری برای حمل بار استفاده کنید به همان مقدار به هزینه‌های تمام‌ شده‌ی باربری افزوده خواهد شد.

هر شرکت حمل ‌و نقلی برای ارائه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتری موظف است تا انواع ماشین‌ های حمل بار را متناسب با نیاز مشتری در اختیار آن ها قرار دهد. از این‌ رو شرکت حمل‌ و نقل جهان پیمان بار نیز با داشتن انواع ماشین ‌های حمل بار از نیسان تا کمرشکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

پس بهتر است ابتدا با دانستن ابعاد و وزن دقیق کالای موردنظر اقدام به انتخاب بهترین وسیله حمل بار برای جابه‌جایی کالای خودتان بکنید.

وزن کالا

تناژ یا همان وزن کالایی که کامیون باربری حمل می‌کند نیز ارتباط مستقیمی با قیمت نهایی حمل کالا دارد. به‌ عبارت‌ دیگر هر قدر که وزن کالا کمتر باشد باربری ارزان‌ تری را  تجربه می‌کنید.

باربری تهران
ابعاد وسیله حمل بر قیمت تاثیرگذار است

قیمت سوخت

قیمت سوخت مصرفی وسیله حمل بار نیز از جمله عواملی است که بر روی قیمت حمل کالا باربری تهران مشهد تأثیر گذار است. با توجه به مسافت، مقدار سوخت مصرفی کامیون حمل بار نیز افزایش می‌یابد. موارد تأثیر گذار دیگری نیز وجود دارد که در مقاله قیمت حمل بار به‌ تفصیل به بررسی آن پرداخته ایم.

انتخاب شرکت مناسب برای باربری تهران به نقاط مختلف ایران

اولین نکته در انتخاب شرکت مطمئن بین شهری، ارائه بیمه‌ نامه و بار نامه قابل اطمینان در این شرکت است. صدور بیمه معتبر و بارنامه به شما این تضمین را می‌دهد  که  بار در باربری تهران به شهرهای دیگر به صورت تضمین شده به مقصد می‌رسد. این نکته از بارزترین ویژگی‌های یک شرکت مطمئن است.

رسیدگی به شکایات و امور مشتریان از نکات مهم در انتخاب یک شرکت به خصوص حمل و نقل بین شهری است. کادر پرسنلی شرکت از دیگر معیار های انتخاب آن است. به خدمت گرفتن پرسنل خوب و ارائه آموزش‌ ها لازمه بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است. وقت‌ شناسی و برنامه‌ ریزی اصولی از دیگر ملاک‌ ها است. گسترده بودن خدماتی اعم از درون شهری و بین شهری از دیگر ویژگی‌ های شرکت خوب است. جهان پیمان بار با دارا بودن تمامی ویژگی‌های بالا خود را به عنوان معتبر ترین شرکت در تهران معرفی نموده است.

از مهم ترین فاکتور های یک شرکت باربری با تجربه و مطمئن جهت حمل بار رانندگان آن است. در واقع بار اصلی بر روی دوش رانندگان شرکت می باشد

 

باربری تهران به دیگر نقاط کشور
باربری تهران به شهر های ایران

خدمات جهان پیمان بار جهت باربری تهران شهر های کشور

باربری تهران به شهر های مرکزی 

  • باربری تهران به اراک، قزوین، قم
  • باربری تهران به اصفهان، کرج، سمنان

باربری تهران به شهر های شمالی

  • باربری از تهران به شهر های مازندران: ساری، رامسر، بابلسر، آمل
  • باربری از تهران به استان گیلان: لاهیجان، رشت و …
  • باربری از تهران به استان گلستان: گرگان و کردکوی و…

باربری تهران به شهر های غربی

  • باربری از تهران به همدان، ارومیه، خرم‌آباد، تبریز، کرمانشاه، زنجان، سنندج و …

باربری تهران به شهر های شرقی

  • باربری از تهران به کرمان، خراسان (مشهد)، یزد، بجنورد، بیرجند و زاهدان

باربری تهران به شهر های جنوبی

  • باربری از تهران به اهواز، بندرعباس، بوشهر، شیراز و …

شرکت حمل بار جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به عنوان یک شرکت ایرانی این افتخار را دارد با تکیه بر تکنولوژی و دانش فنی روز و برخورداری از تجربه نیرو های متخصص و ماهر ایرانی مفاهیم و نوآوری های بدون مشابه ای را در جهت رشد و گسترش برنامه های اقتصادی رو نمایی کند.

این شرکت همواره در تلاش بوده تا  علاوه بر خدمت ‌رسانی بر اساس جدید ترین  متد های حمل ‌و نقلی روز دنیا سبب صرفه‌ جویی اقتصادی برای مشتریان خود شود. پیداست که ارائه این خدمات با بالاترین کیفیت سبب اعتماد مشتریان به شرکت حمل ‌و نقل جهان پیمان بار شده است.

جهان پیمان بار کلیه‌ی مجوزهای مربوطه در زمینه حمل ‌و نقل و باربری را دارا است. هم‌چنین سابقه‌ ی همکاری با بسیاری از ارگان ‌های دولتی و خصوصی را دارد.