شرکت حمل و نقل و باربری جهان پیمان بار

جدیدترین مقالات در حوزه حمل و نقل و باربری

شرکت حمل و نقل و باربری جهان پیمان بار

جدیدترین مقالات در حوزه حمل و نقل و باربری

باربری تهران


باربری تهران 



همان‌طور که قبلاً گفتیم باربری یعنی جابه‌جایی کالا از یک مبدأ به یک مقصد مشخص. اتوبار نیز تعریفی مشابه با باربری دارد با این تفاوت که اتوبار بیشتر برای حمل اثاثیه منزل و خرده بارها کاربرد دارد.

باربری تهران چگونه است؟

باربری در سطح شهر تهران به دلیل محدودیت‌های فضای شهری دارای شرایط و مقررات خاص خود می‌باشد. به‌خصوص اینکه برای حمل برخی کالاها از انبارهای درون‌شهری نیاز به ماشین حمل کالای بزرگ‌تری داریم.

محدودیت‌ها در باربری تهران:

محدودیت ترافیکی:

کلان‌شهر تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی و نوع معماری شهری برای تردد خودروهای حمل بار دارای محدودیت‌ها و قوانین خاصی است. از مهم‌ترین این محدودیت‌ها در باربری تهران محدودیت طرح آلودگی هوا یا همان طرح زوج و فرد سابق است. این امر سبب شده تا برخی خدمات مربوط به حمل بار در برخی نقاط شهر قابل‌دسترس نباشد. حداقل تا زمانی که ساعات این محدودیت‌ها به پایان برسد. بااین‌حال باربری جهان پیمان بار با داشتن مجوزهای لازم جهت تردد در طرح‌ها ترافیکی سبب تسهیل در خدمت‌رسانی به شما عزیزان شده است.

محدودیت نوع ماشین حمل بار:

از دیگر محدودیت‌ها در باربری تهران به نوع ماشین حمل بار درون‌شهری می‌توان اشاره کرد. ازآنجایی‌که معمولاً بارهای درون‌شهری دارای ابعاد و تناژ مشخص و کمتری نسبت به بارهای ترانزیت برون‌شهری هستند. لذا برای جابه‌جایی کالا و باربری تهران عموماً از خودروهای حمل بار کوچک‌تر نظیر نیسان، خاور، بادسان و... استفاده می‌کنند. خوشبختانه شرکت حمل‌ونقل جهان پیمان بار جهت رفاه حال شما عزیزان و تجربه‌ی یک باربری آسوده و ایمن انواع خودروهای حمل بار درون‌شهری و برون‌شهری را در ناوگان حمل بار خود دارا می‌باشد. برای استعلام قیمت کافی است با بخش پشتیبانی و یا ثبت سفارش حمل کالا تماس گرفته تا همکاران ما در کمترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باشند.

محدودیت معماری شهری:

تهران یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌رود و به لحاظ پایتخت بودن شهری استراتژی محسوب می‌شود. ازآنجاکه اکثر کسب‌وکارهای بازاری و پوشاک در محله‌های قدیمی‌تر و بازاری نظیر مولوی و بازارچه امام خمینی فعالیت دارند، امکان تردد خودروهای حمل باری بزرگ‌تر نظیر خاور، 911 و ... در این اماکن مقدور نیست. به همین دلیل برای جابه‌جای کالا در این محدوده‌ی شهری از خودروهای حمل بار کوچک‌تر مثل نیسان، وانت و... استفاده می‌کنند. 


باربری با نیسان



 شرکت حمل‌ونقل جهان پیمان بار جهت رفاه حال مشتریانی که در این محدوده‌های شهری سکونت دارند و کسب‌وکارهایی که در محدوده مولوی و بازار فعالیت دارند، اقدام به بازگشایی شعبه حمل بار خود نموده است. مشتریان عزیزی که در این مناطق فعالیت دارند می‌توانند جهت ارسال کالاهای خود با شماره تماس ۳۳۸۰۸۵۸۰ـ۰۲۱  گرفته و برای ثبت سفارش اقدام کنند.

محدودیت نوع کالا:

ممکن است در باربری تهران امکان جابه‌جایی کالا با هر بسته‌بندی یا وزنی امکان‌پذیر نباشد. به‌طور مثال حمل کالاهایی مثل شیشه، آیینه، تیرآهن و... نیازمند شرایط خاص حمل آن کالاست. علاوه بر این هر خودروی باربری مقدار تناژ مشخصی برای حمل کالا دارد و این‌طور نیست که چون بعد در باربری تهران کمتر است، تناژی بیشتر از مقدار مجاز قابل‌حمل توسط خودروی باربری جابه‌جا شود و یا نسبت به اصول ایمنی حمل کالا بی‌توجه کنیم.
برای اطلاع از مقدار دقیق تناژی که هر یک از خودروها باربری حمل می‌کنند می‌توانید به مقاله ابعاد کامیون مراجع نمایید و از ابعاد و وزن قابل‌حمل انواع کامیون باربری مطلع شوید.
  دانلود مقالات به صورت pdf دانلود مقاله باربری تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد