شرکت حمل و نقل و باربری جهان پیمان بار

جدیدترین مقالات در حوزه حمل و نقل و باربری

شرکت حمل و نقل و باربری جهان پیمان بار

جدیدترین مقالات در حوزه حمل و نقل و باربری

باربری تهران به تمام نقاط ایران


باربری تهران به دیگر نقاط کشور

باربری تهران

باربری تهران به شهرستان، باربری بین شهری‌ای می‌باشد که به طریق مختلفی قابل انجام است. افراد برای جابجایی بارهایشان و یا برای رساندن وسیله‌ای از یک مکان به مکانی دیگر، از باربری بین شهری به ویژه باربری تهران به دیگر نقاط کشور استفاده می‌کنند. البته بیشتر افرادی که از این سبک از حمل و نقل استفاده می‌کنند، افراد بازاری، کاسبان مشاغل آزاد و کارگاه‌هایی که محصولات خاصی را برای مردم آن منطقه یا ناحیه تولید می‌کنند، می‌باشند.

 شرکت جهان پیمان بار ارائه‌دهنده با کیفیت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین خدمات باربری تهران به شهرهای دیگر برای انواع اقلام تزئیناتی کوچک و بزرگ، اداری، تولیداتی، مسکونی و بازرگانی به صورت تک مسیره و یا چند مسیره با بیمه‌نامه کتبی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم باربری تهران به شهرهای دیگر را بررسی کنیم در نتیجه با ما همراه باشید.

نکات مهم باربری تهران به دیگر نقاط

برای انجام باربری تهران به سایر شهرستان‌ها به تجهیزاتی نیاز است که بتوان امنیت بار را در این‌گونه حمل‌ونقل‌ها حفظ کرد. کلیه نیازهای یک حمل بار بین شهری اعم از:

  • ماشین باربری 
  • تجهیزات بسته‌بندی
  • حمل بار

این عوامل در جابجایی‌های بین شهری از حساسیت بیشتری برخوردار است. حمل بار به شهرستان نیاز به خودروهای مجهز مختلف دارد. از جمله ماشین‌هایی که می‌توان در ارسال بار به شهرستان مورداستفاده قرارداد:

  •   وانت و نیسان
  •   کامیون و کامیونت
  •   تریلر
  •   خاور مسقف و روباز و…
باربری تهران به دیگر نقاط کشور
باربری تهران به دیگر نقاط کشور

باربری بین شهری به ویژه باربری تهران با شهرهای دیگر سخت‌تر از باربری درون‌شهری است. ازاین‌رو تخصص و مهارت بیشتری نسبت به ارائه خدمات در تهران نیاز دارد زیرا احتمال آسیب به بار در زمان ارسال بار به شهرستان بیشتر است. ارسال بار بین شهری می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  •   اثاثیه منزل
  •   مواد خوراکی
  •   لوازم شرکت‌ها و ادارات
  •   ماشین‌آلات و دستگاه‌های مختلف
  •   مواد اولیه و…

اقدامات اولیه برای محافظت از بار، در ارسال بار به شهرستان‌ها لازم است. چرا که مسافت و مشکلات جاده‌ای در حمل بار به شهرستان‌ها زیاد است. مواردی که در باربری تهران به شهرستان باید در نظر گرفته شود:

  •   استفاده از بسته‌بندی صحیح
  •   استفاده از کارکنان و کارگران دوره دیده و حرفه‌ای
  •   چیدمان درست و صحیح بار در ماشین حمل اثاثیه
  •   انتخاب مناسب ماشین اسباب‌کشی جهت ارسال بار به شهرستان
  •   بررسی سلامت و ایمنی ماشین پیش از شروع حمل اثاثیه به شهرستان
  •   تعیین مناسب‌ترین مسیر و اعلام آن به مشتری
  •   تعیین زمان دقیق رسیدن بار به مقصد
  •   استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب با آشنایی لازم

باربری تهران به  شهرستان نیاز به‌دقت خاصی در هنگام بار زدن و  همچنین استفاده از رانندگان حرفه‌ای دارد؛ که این مورد نیز حتماً باید در نظر گرفته شود. شرکت جهان پیمان بار دارای جدیدترین ماشین‌های حمل بار و اتوبار می‌باشد. 

روش‌های باربری تهران به شهرهای دیگر

باربری از طریق وانت‌بار، کامیون بار و خاور بار امکان‌پذیر می‌باشد. ولی حمل با وانت‌بار و خاور بار بسیار متداول‌تر است. برای کالاهای حجیم و در مقیاس خیلی بزرگ می‌توانید تقاضای کامیون‌های بزرگ بکنید و اگر بارتان کم است می‌توانید تقاضای وانت‌بار بدهید.

این وسایل نقلیه، بسیار مجهز بوده و دارای کابین و پوشش سقف می‌باشند که در برخی از روزها که هوا بارانی است، بارهای مشتریان از تهران به شهرستان سالم به مقصد برسد. همچنین این کامیون‌ها دارای تجهیزات بسته‌بندی نیز هستند. بدین معنی که بارهای شما را بسته بندی کرده و از آسیب دیدگی در امان نگه می‌دارند.

باربری تهران به نقاط مختلف با کامیون

باربری بین شهری توسط کامیون بار و خاور بار همان‌طور که از اسم آن‌ها پیداست، برای حمل بار در حجم‌ها و وزن‌های سنگین به کار می‌روند. اگر می‌خواهید اسباب‌کشی کنید، می‌توانید از خاور بار و برای وسایل و یا کالاهای سنگین و یا وسایلی که می‌خواهید آن‌ها را در حجم زیاد جا به جا کنید، می‌توانید از کامیون بار استفاده کنید. برای انواع باربری‌های سنگین و فوق سنگین بین شهری خود می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با شرکت جهان پیمان بار تماس حاصل  کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

باربری تهران به دیگر نقاط کشور
باربری تهران به دیگر نقاط کشور

مزایای باربری تهران به شهرستان

یکی از مزایای باربری تهران به شهرستان این است که کالاها و بارهای شما بیمه می‌شوند و شما می‌توانید بار خود را با خیال راحت به مقصد برسانید. بدین معنی که اگر در حین راه، تصادفی اتفاق افتاد و یا بار شما آسیب دید، بیمه خسارت بار شما را پرداخت می‌کند.

هزینه باربری تهران به شهرهای دیگر

هزینه‌های باربری تهران به دیگر نقاط به شرایط متفاوتی بستگی دارد. این شرایط شامل مسافت، نوع خدمات درخواستی، وسایل و تعداد کارگران می‌باشد. این هزینه‌ها با ارائه بسته‌های ویژه مانند اتوبار و… برای رفع نیازهای متفاوت شما دسته بندی شده‌اند و شما می‌توانید بسته مورد نظر خود را از طریق تماس با مشاوران فردوس بار برتر انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

لازم به ذکر است که در اتوبار جهان پیمان بار رضایت مشتریان و سلامت بار آن‌ها اولویت کار بوده و بیشترین تلاش ما به وجود آوردن یک اسباب‌کشی آسان و سریع برای شما عزیزان صرف می‌شود و داشتن صدها مشتری راضی برای ما قوت قلبی برای ادامه این مسیر و انتقادات آن‌ها راهنمای ما برای بهتر کردن هرچه بیشتر خدمات باربری ما می‌باشد.

انتخاب شرکت مناسب برای باربری تهران به نقاط مختلف ایران

اولین نکته در انتخاب شرکت مطمئن بین شهری، ارائه بیمه‌نامه و بارنامه قابل اطمینان در این شرکت است. صدور بیمه معتبر و بارنامه به شما این تضمین را می‌دهد  که  بارتان در باربری تهران به شهرهای دیگر به صورت تضمین شده به مقصد می‌رسد. این نکته از بارزترین ویژگی‌های یک شرکت مطمئن است.

رسیدگی به شکایات و امور مشتریان از نکات مهم در انتخاب یک شرکت به خصوص حمل و نقل بین شهری است. کنترل کیفیت تجهیزات و ماشین‌های اسباب‌کشی و رانندگان از دیگر ویژگی‌های یک شرکت حمل و نقل خوب است. همچنین تجهیزاتی که در بسته بندی و حمل بار توسط یک شرکت به کار گرفته می‌شود از دیگر معیارهایی است که با آن می‌توان به خوب یا بد بودن آن پی برد. یک شرکت خوب به اثاثیه و لوازم مشتری اهمیت می‌دهد. از این رو از بهترین تجهیزات در بسته بندی و حمل بار استفاده می‌کند.

کادر پرسنلی شرکت از دیگر معیارهای انتخاب آن است. به خدمت گرفتن پرسنل خوب و ارائه آموزش‌های لازم لازمه بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است. وقت‌شناسی و برنامه‌ریزی اصولی از دیگر ملاک‌ها است. گسترده بودن خدماتی اعم از درون شهری و بین شهری از دیگر ویژگی‌های شرکت خوب است. جهان پیمان بار با دارا بودن تمامی ویژگی‌های بالا خود را به عنوان معتبرترین شرکت در تهران معرفی نموده است.

سؤالات متداول باربری تهران به شهرستان

تعرفه و قیمت باربری تهران و شهرستان چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت باربری در اتوبار تمام کار بر اساس میزان بار، مسافت و تعداد کارگران و نوع وسیله ارسالی مشخص می‌شود که در جداول قابل برآورد است.

نرخ روز کرایه چگونه استعلام کنم؟

شما می‌توانید با مشاهده جداول و مبدأ و مقصد میزان کرایه خود را برآورد کنید و یا با جهان پیمان بار تماس بگیرید.

آیا کامیون‌های حمل بار تهران به شهرستان را می‌توانم ردیابی کنم؟

بله کلیه وسایل حمل و نقل شرکت تمام کار دارای سیستم ردیابی و جی‌پی‌اس است.

چه نوع باری را می‌توانم از تهران به شهرستان ارسال کنم؟

شما می‌توانید انواع بار را با انواع کامیون‌ها، کامیونت و وانت‌بار و کامیون‌های کمپرسی و یخچالی ارسال کنید.

باربری تهران به دیگر نقاط کشور
باربری تهران به دیگر نقاط کشور

خدمات جهان پیمان بار جهت باربری تهران به دیگر شهرها

1) باربری تهران به شهرستان‌های مرکزی ایران

  • حمل بار از تهران به اراک، قزوین، قم
  • حمل بار از تهران به اصفهان، کرج، سمنان

2) حمل بار از تهران به شهرستان‌های شمال ایران

  • از تهران به تمام شهرهای استان مازندران مانند ساری، رامسر، بابلسر، آمل
  • از تهران به استان گیلان، لاهیجان، رشت و …
  • همچنین حمل بار از تهران به استان گلستان و شهر گرگان و کردکوی و…

 3) حمل بار از تهران به شهرستان‌های غرب ایران

  • باربری و حمل بار از تهران به همدان، ارومیه، خرم‌آباد، تبریز، کرمانشاه، زنجان، سنندج و …

4) حمل بار به استان‌های شرق ایران

  • کرمان، خراسان (مشهد)، یزد و شهرستان‌های بجنورد، بیرجند و زاهدان

5) حمل بار به شهرستان‌های جنوب ایران

  • حمل بار به اهواز، بندرعباس، بوشهر، شیراز و …

 شرکت باربری و اتوبار جهان پیمان بار با مهر و موم‌ها تجربه در بسته‌بندی و حمل انواع بار از تهران به شهرستان، ضامن سلامت و امنیت کالا و لوازم شماست.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد